Sposób na odkładanie drobnych pieniędzy
Możesz wybrać jeden rodzaj transakcji, dwa lub wszystkie. Dla każdego rodzaju transakcji możesz ustawić inny sposób autoszczędzania.
Pamiętaj: pieniądze w ramach Autooszczędzania odkładają się tylko jeśli masz dodatnie saldo na koncie.
Autooszczędzanie zadziała dla wybranych przez Ciebie transakcji, np. wszystkich płatności kartą do konta. Wybierz swój sposób:
Po aktywowaniu usługi, możesz zmieniać sposoby oszczędzania dla swoich transakcji w serwisie iPKO lub aplikacji IKO.
Krok 2: Wybierz rodzaj transakcji i sposób oszczędzania.
Krok 3: Wskaż konto, na którym chcesz odkładać drobne kwoty. Potwierdź aktywację Autooszczędzania narzędziem autoryzacji.
Nie – włączenie, korzystanie i wyłączenie Autoszczędzania jest bezpłatne.
Tylko młodzież w wieku 13-17 lat, korzystająca z PKO Konta dla Młodych. Dzieci poniżej 13 roku życia, korzystające z PKO Konta Dziecka nie mogą samodzielnie aktywować Autooszczedzania.
Tak, możesz zrobić to bezpłatnie, w dowolnym momencie, bezpośrednio w serwisie iPKO lub aplikacji IKO.
Nie, pieniądze w ramach Autooszczędzania odkładają się tylko, jeśli masz dodatnie saldo na koncie.
W takim przypadku system nie odłoży pieniędzy.
Nie można wyłączyć tej usługi czasowo.
Nie. Można jednak wyłączyć usługę dla rodzaju transakcji. W serwisie iPKO przechodząc do ustawień Autooszczędzania z zakładki Oszczędzanie lub menu swojego konta (ikona z 3 kropkami) możesz edytować sposób oszczędzania i wyłączyć usługę dla wybranego rodzaju transakcji, np. płatności mobilnych. Możesz również wyłączyć usługę dla rodzaju transakcji w aplikacji IKO, wybierając ścieżkę Moje produkty → Oszczędzanie → Autooszczędzanie.
Możesz przekazywać oszczędności na dowolne konta w PKO Banku Polskim (poza walutowymi lub rachunkami VAT) w tym konta dla dzieci oraz konta Inteligo. Możesz również wspierać konta Fundacji PKO Banku Polskiego.