Centrum Obsługi
Klienta Korporacyjnego

W celu zapewnienia jak najlepszej jakości obsługi bankowej, oddajemy do Państwa dyspozycji Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego, które zapewni Państwu telefoniczną, profesjonalną obsługę w zakresie współpracy z Bankiem. Stworzyliśmy jedno centrum kontaktu, w którym możecie Państwo uzyskać kompleksowe informacje.

Indywidualnie przypisani do każdego klienta korporacyjnego opiekunowie zapewniają szybką i profesjonalną obsługę pod numerem  801 36 36 36 (opcja 0) w zakresie m. in.:

  • informacji dotyczących istniejących rachunków i produktów,
  • informacji o saldach i obrotach na rachunku,
  • statusu dokonywanych operacji na rachunku,
  • zgłaszania reklamacji dotyczących obsługi i produktów
  • wyjaśnienia  innych spraw, wątpliwości lub zapytań
  • aktualnych i archiwalnych kursach walut oraz oprocentowania lokat.

 

Realizujemy Państwa zgłoszenia dotyczące wystawienia:

  • potwierdzenia zrealizowanej transakcji,
  • zaświadczenia o prowadzeniu rachunku,
  • opinii bankowej,
  • informacji dla audytora,
  • duplikatu dokumentów bankowych.

Do dyspozycji Państwa jest również Zespół Wsparcia Bankowości Elektronicznej pod numerem telefonu 801 36 36 36 (opcja 3), wyspecjalizowani pracownicy zapewnią Państwu profesjonalne wsparcie techniczne oraz udzielą informacji w zakresie systemu iPKO Biznes oraz MultiCash, m.in. w zakresie:

  • sposobów przeprowadzania transakcji, tworzenia paczek przelewów,
  • definiowania listy odbiorców,
  • importowania list kontrahentów z pliku,
  • ustanawiania zleceń stałych,
  • konfiguracji systemu z poziomu Administratora,
  • tworzenia schematów wielopodpisu,
  • nadawania oraz modyfikowania uprawnień,
  • sposobów generowania wyciągów elektronicznych,
  • odblokowania tokena,
  • Internetowej Platformy Transakcyjnej iPKO Dealer,
  • iPKO Cash

 

 

 

Możecie zwrócić się Państwo do nas w każdej sprawie! Rozwiązujemy każde zgłoszenie najszybciej jak to jest możliwe oraz informujemy na bieżąco o statusie zgłoszeń.

Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego służy Państwu pomocą od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00 (koszt połączenia równa się kosztowi jednego impulsu zgodnie z taryfą operatora).

 

Zapraszamy do kontaktu!