2015-10-21

Liczby to motyw przewodni kolejnego wizerunkowo-rekrutacyjnego filmu o PKO BANKU POLSKIM. W telegraficznym skrócie – i z humorem - prezentuje naszą kulturę organizacyjną i pokazuje bank, jako nowoczesnego pracodawcę.

„Bank w liczbach”, podobnie jak wcześniejszy spot wizerunkowy „Jeden Bank. Wiele pasji” został zrealizowany przy udziale pracowników Banku. W nagraniu filmu wzięli udział również stażyści.

Do udziału w nowej kampanii zgłosiło się ponad 150 osób z różnych jednostek organizacyjnych PKO Banku Polskiego. Ostatecznie zaproszono grupę osób, wyróżniających się wysokimi wynikami pracy, ciekawymi zainteresowaniami oraz …promiennym uśmiechem. - Nie miało znaczenia zajmowane stanowisko, płeć, czy wiek. Liczyła się różnorodność, energia i zaangażowanie – komentuje Jolanta Jakóbczyk, dyrektor Biura Rozwoju Zasobów Ludzkich w PKO Banku Polskim. Nagrania do filmu zostały zrealizowane w dwóch oddziałach PKO Banku Polskiego w Warszawie.

Oprócz filmu powstaną także nowe grafiki z pracownikami Banku.

Materiały będę prezentowane m.in. na stronie internetowej PKO Banku Polskiego (zakładka Kariera), w social mediach, na spotkaniach ze studentami czy nowozatrudnionymi pracownikami.