Aplikacja mobilna IKO przyciąga coraz więcej klientów – liczba aktywnych aplikacji przekroczyła 2 miliony i jest najpopularniejsza na polskim rynku.
W ciągu ostatniego roku IKO liczba urządzeń, na których klienci korzystają z IKO, wzrosła dwukrotnie. Tylko w 2017 roku klienci PKO Banku Polskiego i Inteligo dokonali za pomocą IKO 32 miliony transakcji. Aplikacja IKO nie schodzi z podium wśród najpopularniejszych bezpłatnych aplikacji w bankowych aplikacjach mobilnych – jest na pierwszym miejscu w Google Play, App Store oraz Windows Phone Store. Oceny IKO w sklepach z aplikacjami są dziś na poziomie 4,7-4,8 na 5 możliwych. Bardzo dobra ocena aplikacji jest tym bardziej wymierna, iż jest to średnia z ponad 140 tysięcy opinii różnych klientów z całej Polski. Dziękujemy za zaufanie!
Co nowego w IKO?
W 2017 roku aplikacja IKO została wzbogacona między innymi o płatności zbliżeniowe dla kart Mastercard, płatność kodem BLIK z aplikacji IKO w urzędach w całej Polsce, zakupy w internecie bez kodu BLIK, czasową blokadę kart, a także nowe rodzaje przelewów: natychmiastowy w ramach Expres Elixir, zagraniczny, podatkowy czy z karty kredytowej. Oprócz funkcji bankowości mobilnej i funkcji płatniczych, IKO staje się też istotnym kanałem sprzedażowym. Wprowadzona w 2017 roku możliwość wnioskowania o debet na koncie, zakup pożyczki gotówkowej czy ubezpieczenia podróżnego już w pierwszych miesiącach została bardzo pozytywnie przyjęta przez klientów. Co trzecia pożyczka gotówkowa w kanałach zdalnych sprzedawana jest za pośrednictwem aplikacji mobilnej.