2018-05-29

Oferta PKO Junior dla dzieci poniżej 13. roku życia i rodziców właśnie kończy 5 lat.

W tym czasie bank – dzięki prowadzeniu zrewitalizowanego programy SKO oraz wspomnianej ofercie PKO Junior – osiągnął poziom 10% ubankowienia rynku w tej grupie wiekowej i nadal jest jedyną instytucją finansową, która oferuje tak kompleksowy pakiet rozwiązań wspierających praktyczną edukację finansową dla dzieci. Najmłodsi klienci PKO Banku Polskiego uczą się pod nadzorem rodziców zarządzania swoim budżetem oraz systematycznego oszczędzania. W wirtualnych skarbonkach (z prawdziwymi pieniędzmi) w serwisie internetowym PKO Junior zbierają pieniądze głównie na wakacje, telefon, tablet i rower, ale także na prezent dla mamy czy taty.

- Dzieci, które korzystają z rachunków bankowych dostosowanych do swojego wieku, uczą się praktycznej strony bankowości, a w konsekwencji są lepiej zsocjalizowane ekonomicznie. W naturalny sposób przełoży się to na umiejętność podejmowania racjonalnych decyzji finansowych w ich dorosłym życiu. – podkreśla Małgorzata Kocoń, dyrektor Biura Młodego Klienta w PKO Banku Polskim.

Obecnie na ofertę PKO Junior składają się rachunki: PKO Konto Dziecka i Pierwsze Konto Oszczędnościowe, karty płatnicze dla dzieci, serwis internetowy PKO Junior, aplikacja mobilna PKO Junior, konto rodzica. Z myślą o swoich najmłodszych klientach oraz ich rodzinach Bank przygotował również ciekawe i atrakcyjnych materiały oraz gry edukacyjne.