2016-09-12
  • Dom Maklerski PKO Banku Polskiego działa na rynku już 25 lat
  • W ramach jubileuszowej promocji klienci mogą liczyć na obniżone prowizje od zrealizowanych zleceń na rynku akcji, kontraktów terminowych na indeksy oraz zwrot opłaty - do 3000 zł - za transfer papierów wartościowych
  • Klienci Domu Maklerskiego mogą też wygrać jeden z 10 iPadów „Tablet w prezencie na 25-lecie”

Od 12 września do końca roku PKO Bank Polski świętuje 25-lecie Domu Maklerskiego. Z tej okazji rusza kampania reklamowa oraz  konkurs pod nazwą „Tablet w prezencie na 25-lecie”. Dodatkowo dla klientów przygotowane są bardzo konkurencyjne promocje cenowe i zwrot opłat za transfer papierów wartościowych.

- Zależy nam na ugruntowaniu nowoczesnego wizerunku Domu Maklerskiego PKO Banku Polskiego, na zaktywizowaniu dotychczasowych klientów w kanale internetowym oraz na pozyskaniu nowych, aktywnych klientów konkurencji. Dlatego uruchamiamy kampanię internetową oraz rozpoczynamy konkurs, w którym uczestnicy będą mogli wygrać atrakcyjne nagrody – 10 nowoczesnych tabletów. Dodatkowo klienci mogą uzyskać zwrot kosztów za transfer instrumentów do naszego Domu Maklerskiego. Kampania ta jest połączona z 25-leciem istnienia Domu Maklerskiego PKO Banku Polskiego - podkreśla Filip Paszke, Dyrektor DM PKO Banku Polskiego.

Do 14 października 2016 roku każdy klient DM ma możliwość wygrania cennych nagród w postaci 10 nowoczesnych tabletów. Wystarczy wypełnić formularz konkursowy w serwisie transakcyjnym supermakler. Nowi oraz mało aktywni klienci, którzy zdecydują się na przeniesienie akcji do DM PKO Banku Polskiego otrzymają zwrot do 3000 zł za transfer instrumentów finansowych (z prowizji wygenerowanej w DM PKO Banku Polskiego do końca 2016 roku) oraz bardzo atrakcyjne prowizje: 0,17 proc. dla akcji (minimum 5 zł) oraz 5 zł za kontrakt terminowy na indeksy. Tak niskie stawki prowizji będą obowiązywać aż do 30 czerwca 2017 roku. Klienci, którzy dopiero zaczynają inwestować na giełdzie i otworzą rachunek w DM również otrzymają korzystne prowizje: 0,29 proc. dla akcji (minimum 5 zł) oraz do 5 zł za kontrakt terminowy na indeks do 30 czerwca 2017 r. Będą oni również zwolnieni z opłaty za prowadzenie rachunku w 2016 i 2017 roku.

Kampania reklamowa wspierająca promocję będzie prowadzona w Internecie zarówno w witrynach tematycznie związanych z inwestowaniem na giełdzie, jak również w witrynach zasięgowych i wyszukiwarce. Kampanię zaplanował i zakupił Havas Media, kreację przygotowała agencja OS3. Szczegóły kampanii dostępne są na dedykowanej stronie internetowej.

DM PKO Banku Polskiego – siła rynkowa i szeroka oferta

Dom Maklerski PKO Banku Polskiego jest jednym z najstarszych domów maklerskich w Polsce, prowadzi swoją działalność od 1991 roku. Przez 25 lat funkcjonowania wyspecjalizował się w obsłudze maklerskiej klientów instytucjonalnych i indywidualnych. W tym czasie otrzymał wiele prestiżowych nagród, m. in. nagrodę miesięcznika Forbes w 2014 roku za jakość obsługi bezpośredniej, profesjonalizm pracowników, funkcjonalność platformy internetowej, dostęp do informacji i notowań, jakość analiz i rekomendacji oraz ofertę edukacyjną. Dom Maklerski jest również laureatem statuetki „Byki i niedźwiedzie” w kategorii Dom Maklerski Roku 2015 przyznanej przez Gazetę Giełdy „Parkiet”.

Kluczowym elementem strategii jest szeroka  oferta produktowa oraz dbałość o to, aby inwestowanie było wygodne i nowoczesne. DM PKO Banku Polskiego posiada największą sieć sprzedaży usług maklerskich w Polsce. To ponad 1100 Punktów Usług Maklerskich (PUM), które zlokalizowane są w oddziałach banku oraz 33 Punkty Obsługi Klienta DM PKO Banku Polskiego (POK). Szeroka sieć placówek umożliwia inwestorom na terenie całego kraju łatwy i szybki dostęp do usług maklerskich oraz stanowi wsparcie w budowaniu długookresowych relacji z klientami.

DM PKO Banku Polskiego oferuje inwestorom indywidualnym m.in profesjonalny serwis transakcyjny supermakler wyposażony w szereg narzędzi analitycznych (dostępny także w wersjach mobilnych na smartfony i tablety), powiązanie rachunku inwestycyjnego z rachunkiem bankowym i dostęp do usług maklerskich z poziomu systemów bankowości elektronicznej iPKO/Inteligo, profilowany serwis rynkowy (PAP, Notoria) wzbogacony o atrakcyjne materiały analityczne i rekomendacje, szereg specjalistycznych produktów inwestycyjnych oraz indywidualną opiekę maklerską dla najbardziej wymagających inwestorów.

DM PKO Banku Polskiego jest liderem w obrotach na rynku akcji w transakcjach pakietowych oraz liderem na rynku obligacji. Jego udział, w lipcu 2016 roku, sięgał odpowiednio 54,8 proc. oraz 37,4 proc. DM prowadzi ponad 330 tys. rachunków papierów wartościowych (inwestycyjnych i rejestrowych).

Więcej informacji na temat oferty Domu Maklerskiego PKO Banku Polskiego dostępnych jest w placówkach banku oraz na stronie http://www.dm.pkobp.pl/