2015-01-30

Wszystkie mailingi, które od nas dostajesz, są opracowywane z największą starannością i mają przede wszystkim za zadanie zaprezentować ofertę Banku, przekazać informację o zachodzących zmianach, poinformować o ewentualnych utrudnieniach bądź działaniach niepożądanych prowadzonych przez jednostki podszywające się pod Bank.

Pamiętaj, otrzymując mailing zwracaj uwagę na:

  • adres nadawcy - jednym z kluczowych adresów mailowych wykorzystywanych przez Bank jest: PKO Bank Polski - Newsletter newsletter@pkobp.pl
  • styl i zawartość komunikatu – jeśli jest to sprawa pilna Bank nie będzie wysyłał do Ciebie maila a skontaktuje się z Tobą nasz konsultant, tworzone komunikaty nie zawierają błędów gramatycznych, stylistycznych i ortograficznych,
  • w mailu nigdy nie poprosimy Cię o zweryfikowanie Twoich danych osobowych, informacji dotyczących numeru konta, karty kredytowej czy kodów jednorazowych.

Mailowo, może się również skontaktować z tobą nasz pracownik. Mail taki zawsze będzie: wysłany z domeny @pkobp.pl, będzie zawierał stopkę Banku oraz dane osoby będącej nadawcą.

Jeśli cokolwiek wzbudzi Twój niepokój skontaktuj się niezwłocznie z konsultantem iPKO: 801 307 307, 801 3PKOBP (numer dla dzwoniących w kraju) lub + 48 81 535 60 60 (numer dla dzwoniących w kraju, z zagranicy i z telefonów komórkowych) – opłata zgodna z taryfą operatora.