2017-05-24

W najnowszej wersji aplikacji IKO na telefony z systemem Android uruchomienie Debetu na koncie czy otwarcie nowej lokaty będzie niezwykle proste. Cały proces wnioskowania o nowy produkt będzie możliwy w 100% przez aplikację IKO.

Wniosek o debet na konciew aplikacji IKO

Wniosek o debet na koncie  w aplikacji IKO jest dostępny po kliknięciu w moduł reklamowy lub po wyborze odnośnika w menu kontekstowym szczegółów konta – wystarczy kilka kroków:

  1. Zaakceptuj oświadczenia we wniosku.
  2. Zatwierdź wniosek.
  3. Podpisz potwierdzenie w aplikacji IKO, a debet zostanie udostępniony niezwłocznie po podpisaniu potwierdzenia.

Wniosek o konto oszczędnościowe w aplikacji IKO

Wniosek o konto oszczędnościowe w aplikacji IKO jest dostępny po kliknięciu w reklamę – konto będzie otwarte automatycznie po zatwierdzeniu wniosku przez Klienta:

  1. Wybierz typ konta, który chcesz otworzyć.
  2. Zaakceptuj oświadczenia we wniosku.
  3. Zatwierdź wniosek.

Nowe lokaty w aplikacji IKO

Odświeżona oferta lokat w aplikacji mobilnej IKO to szansa, aby zaplanować proces oszczędzania w szerszej perspektywie. Nowe lokaty można założyć w sekcji Mój Bank > Lokaty, do której można wejść z paska nawigacyjnego aplikacji.

Jednocześnie informujemy, że dla aplikacji IKO w wersjach niższych niż 3.107. dotychczasowa oferta lokat dostępna będzie wyłącznie do dnia30.06.2017 r. Po tym dniu, w celu otwarcia lokaty, konieczna będzie aktualizacja wersji aplikacji IKO. Zmiana nie dotyczy klientów Inteligo.

Zapraszamy już dziś do skorzystania z nowości!

Więcej o aplikacji IKO

Jak pobrać i aktywować aplikację IKO?