2011-12-09

PKO Bank Polski rusza z kolejną promocją kredytu hipotecznego. Podczas Dni Otwartych Kredytów Hipotecznych w dniach 15-16 grudnia 2011 r. w oddziałach Banku klienci będą mogli skorzystać ze specjalnej oferty kredytu w PLN z marżą na poziomie 0,99 proc. oraz zerowej prowizji za jego udzielenie. Oferta skierowana jest do klientów, którzy spełnią równocześnie następujące warunki:

  • posiadają lub założą dowolny rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy w Banku
  • podczas Dni Otwartych Kredytów Hipotecznych prowadzonych w oddziałach Banku 15-16 grudnia 2011 r. wpiszą się na specjalną listę klientów zainteresowanych promocyjnymi warunkami
  • złożą wniosek o udzielenie kredytu mieszkaniowego w dniach od 15.12.2011 r. do 13.01.2012 r. oraz podpiszą umowę kredytową do dnia 10.02.2012 r.

Oferta dotyczy kredytu mieszkaniowego Własny Kąt Hipoteczny w PLN. Kredyt umożliwia sfinansowanie do 100% wartości nieruchomości, a okres kredytowania wynosi maksymalnie 40 lat. Każdego roku klienci mogą skorzystać z „wakacji kredytowych”, tj. jednego miesiąca bez konieczności spłacania raty. Karencja w spłacie kapitału może wynieść nawet do 36 miesięcy. Dodatkowo klienci mają możliwość ubezpieczenia od ryzyka utraty pracy i hospitalizacji wraz z assistance medycznym oraz z ubezpieczenia na życie. Promocji towarzyszy kampania reklamowa w ogólnopolskich i regionalnych dziennikach oraz wybranych rozgłośniach radiowych.

***

PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego. Zgodnie z wyliczeniami firmy Intelace Research, z aktywami na poziomie 42,232 mld euro według stanu na koniec 2010 roku, jest też największym bankiem w Europie Środkowo-Wschodniej. Skonsolidowany zysk netto PKO Banku Polskiego po 3. kwartałach 2011 roku wyniósł 2,855 mld zł. Bank zajmuje także czołowe miejsce w sprzedaży kredytów hipotecznych. PKO Bank Polski jest regularnie nagradzany w prestiżowych rankingach. W ostatnim czasie został uhonorowany nagrodą „Bank of the Year in Poland” przyznawaną przez międzynarodowy miesięcznik The Banker. Doceniono zarówno jego wyniki finansowe, jak i kompleksową modernizację. Instytut Rachunkowości i Podatków uhonorował Raport roczny PKO Banku Polskiego za 2010 rok Nagrodą Główną w konkursie „The Best Annual Report” w kategorii Banki i instytucje finansowe. Aż pięć produktów PKO Banku Polskiego: kredyt hipoteczny, kredyt gotówkowy, konto, lokata i karta kredytowa, zostało nagrodzonych przez miesięcznik Reader's Digest certyfikatami "Produkt Roku 2010" jako najczęściej i najchętniej wybierane przez klientów. Bank jest też m.in. laureatem "Złotego Bankiera" za najlepszy na rynku kredyt gotówkowy i kredyt dla firm, zwycięzcą konkursu "Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców", posiadaczem certyfikatu "Firma Przyjazna Klientowi" oraz najlepszym bankiem komercyjnym według Warsaw Business Journal. Innowacyjne rozwiązania bankowości korporacyjnej PKO Banku Polskiego zostały nagrodzone w konkursie Europrodukt. Bank otrzymał w ostatniej edycji tego konkursu trzy statuetki w kategorii produkt - za rachunek płacowy i skonsolidowany oraz rachunek escrow. Ponadto system bankowości elektronicznej iPKO Biznes po raz drugi zdobył Medal Europejski. Według analiz firmy badawczej MillwardBrown SMG/KRC PKO Bank Polski cieszy się najwyższym zaufaniem spośród badanych instytucji finansowych działających w Polsce - 3/4 ankietowanych ufa jego stabilności finansowej. PKO Bank Polski jest również najsilniejszym wizerunkowo bankiem w kraju, o czym świadczy pozycja lidera rankingu "Top Marka" według magazynu Press. Jest także najdroższą marką na polskim rynku bankowym. Specjaliści z magazynu The Banker wycenili jej wartość na 1,5 mld dolarów, a w rankingu Rzeczpospolitej "Polskie Marki 2010" jej wartość została określona na 3,6 mld złotych. Ponadto Działalność filantropijna PKO Banku Polskiego została doceniona przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce, która przyznała Bankowi oraz Inteligo Financial Services statuetkę Dobroczyńcy Roku 2010, oraz przez Forum Darczyńców w Polsce, które przyznało Bankowi Nagrodę Specjalną za długoletnie i konsekwentne wspieranie działań społecznie użytecznych.