2016-09-01

W PKO Banku Polskim ruszyła kampania konta dla młodych pod hasłem „Dużo za zero”, w ramach której za założenie konta i wykonanie co najmniej jednej płatność kartą wydaną do konta w promocyjnym okresie można otrzymać 10 biletów do sieci kin Cinema City albo Helios.

Dla osób, które pomiędzy 1 września a 16 października otworzą PKO Konto dla Młodych wraz z kartą debetową, Bank przygotował 10 tysięcy wejściówek do sieci kin Cinema City i Helios. Po otworzeniu konta, wystarczy do 10 listopada dokonać przynajmniej jednej transakcji kartą debetową, a także zarejestrować się na stronie pkobp.pl/kinoza0, wybierając przy tym preferowaną sieć kin. Po spełnieniu tych warunków, w systemie bankowości elektronicznej iPKO w zakładce wiadomości znajdzie się 10 kodów promocyjnych, które można wymienić na bilety w kasach kin Cinema City albo Helios.

- PKO Bank Polski stawia na młodych i także dla młodych się zmienia. Poprzez tego rodzaju promocje chcemy ich jeszcze bardziej zachęcić do bankowania razem z nami. A PKO Konto dla Młodych to produkt znakomicie do nich dopasowany – nie dość, że jest bezpłatne, to jeszcze zostało wyposażone w nowoczesny serwis internetowy, aplikację mobilną umożliwiającą między innymi płacenie w sklepach tradycyjnych i internetowych oraz naklejki do wygodnych płatności zbliżeniowych – podkreśla Jarosław Olbromski, Dyrektor Biura Rozwoju Produktów w PKO Banku Polskim.

W ramach kampanii promującej PKO Konto dla Młodych w dwóch lokalizacjach w Warszawie powstają murale z grafiką przedstawiającą zero złotych, będące jednocześnie tłem spotu z udziałem Martina Stankiewicza, jednego z najpopularniejszych przedstawicieli polskiej vlogosfery. Spot będzie emitowany w popularnych serwisach wideo, mediach społecznościowych i serwisach rozrywkowych, a także wyświetlany w wybranych kinach. Nieodzownym elementem kampanii są również działania w mobile oraz wyszukiwarce Google.

PKO Konto dla Młodych to nowoczesne i w pełni internetowe i mobilne konto osobiste przeznaczone dla osób w wieku 18-26 lat. Bank nie pobiera opłaty za jego założenie i prowadzenie, darmowe są także wypłaty kartą ze wszystkich bankomatów w Polsce i na świecie.

Oferta Banku dla młodych jest doceniana zarówno przez rynek, jak i przez klientów. W tegorocznym badaniu „Milion Polaków” przeprowadzonym przez porównywarkę Comperia.pl oraz Związek Banków Polskich przy wsparciu Instytutu Badań Rynkowych i Społecznych, młodzi klienci zadeklarowali, że najczęściej wybierają właśnie PKO Bank Polski. Niemal co piąty młody Polak w wieku 18-24 lata ma rachunek w PKO Banku Polskim, a o ich wyborze decydują przede wszystkim brak opłat, funkcjonalny dostęp do serwisu internetowego i nowoczesnej aplikacji mobilnej.