2013-08-26

Do ponad 30 proc. wzrosły udziały spółki eService w rynku transakcji kartowych, zarówno pod względem wartości transakcji jak i ich liczby. Stając się liderem wśród agentów rozliczeniowych działających w Polsce spółka osiągnęła cel stawiany w strategii PKO Banku Polskiego kluczowym spółkom Grupy Kapitałowej – obecność w pierwszej trójce najlepszych w branży.  

eService zajmuje się obsługą i rozliczaniem transakcji płatniczych w punktach handlowo-usługowych. Dzięki wykorzystaniu najnowocześniejszych modeli terminali POS oraz oferowaniu szerokiego wachlarza rozwiązań telekomunikacyjnych, usługi świadczone przez spółkę są najbardziej zaawansowane technologicznie wśród oferowanych na polskim rynku. W lipcu br. udział eService w ogólnej wartości płatności kartowych dokonywanych w Polsce wyniósł ponad 30 proc., a liczba rozliczonych transakcji wyniosła ponad 41 mln (ponad 31 proc. udział).

Pozycja lidera branży to efekt konsekwentnej realizacji strategii spółki i Banku. Wdrażanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych, nowatorskie podejście do rozwoju produktów i najwyższa jakość obsługi zapewniły nam sukces na bardzo wymagającym rynku. Dysponujemy największą liczbą urządzeń akceptujących płatności zbliżeniowe, jak również płatności mobilne IKO. Współpracujemy z największymi detalistami na polskim rynku, a w planach mamy rozszerzenia naszej działalności na rynki zagraniczne – mówi Marek Paradowski, Prezes Zarządu spółki eService.

Spółka awansowała również z 37 miejsca w 2011 roku na 28 w aktualnym, europejskim rankingu największych agentów rozliczeniowych firmy Nielsen. Miejsce to zagwarantowały między innymi największa na polskim rynku liczba urządzeń obsługujących transakcje zbliżeniowe – ponad 60 tysięcy, innowacyjne produkty i niezawodne zaplecze technologiczne.

Obecnie sieć akceptacji eService tworzy ponad 80 tysięcy urządzeń pozwalających na dokonywanie transakcji kartowych, w tym niemal 60 tysięcy obsługuje Płatności Mobilne IKO - innowacyjny produkt PKO Banku Polskiego pozwalający na płacenie za zakupione produkty i usługi przy użyciu telefonu komórkowego, bez konieczności posiadania karty płatniczej.