2013-10-28

Od dziś Klienci Inteligo mogą korzystać z aplikacji IKO. Aplikacja zarówno pod względem wyglądu, jak i funkcji nie różni się niczym od tej dedykowanej Klientom PKO Banku Polskiego. Można dzięki niej płacić w sklepach tradycyjnych i internetowych, wypłacać gotówkę z bankomatów PKO Banku Polskiego, dokonywać przelewów na numer telefonu oraz generować czeki IKO, które można realizować w sklepach i bankomatach bez potrzeby połączenia z Internetem.

Aplikację pobrać można na stronie Inteligo.pl lub wyszukać w odpowiednim sklepie z aplikacjami. Po jej zainstalowaniu, IKO należy aktywować w internetowym lub mobilnym serwisie transakcyjnym Inteligo. Użytkownik może samodzielnie zarządzać limitami liczby transakcji przy pomocy serwisu transakcyjnego, w zależności od swoich prywatnych preferencji związanych z bezpieczeństwem.

Nową funkcją wprowadzoną przez Bank jest także możliwość dokonywania przelewów na numer telefonu z poziomu bankowości elektronicznej iPKO. W formularzu przelewu jednorazowego można podać numeru telefonu zamiast numeru rachunku. Po zatwierdzeniu przelewu narzędziem autoryzacyjnym następuje weryfikacja, czy pod takim numerem telefonu jest zarejestrowana aplikacja IKO. Jeśli weryfikacja będzie pomyślna – nastąpi przelew na numer telefonu zarejestrowany w IKO. W przypadku, gdy podany numer telefonu nie zostanie rozpoznany jako ten, na którym została aktywowana aplikacja IKO, na numer telefonu odbiorcy zostanie wysłany SMS informujący o przelewie, który można odebrać po aktywacji aplikacji IKO.

 

Pobierz IKO