2013-10-28

Z aplikacji IKO obok klientów indywidualnych PKO Banku Polskiego i Inteligo, mogą już również korzystać klienci firmowi prowadzący indywidualną działalność gospodarczą lub wykonujący wolny zawód.

IKO aktywowane na koncie firmowym to nie tylko możliwość płacenia i wypłacania tak jak w przypadku konta indywidualnego czy portmonetki, ale również możliwość przyjmowania na telefonie zapłaty od kontrahentów za swoje produkty czy usługi. Jest to możliwe dzięki funkcji przelewów na numer telefonu. Klientom wystarczy podać numer telefonu, bez potrzeby podawania danych rachunków. Przelew ten jest ekspresowy i trafia do właściciela firmy natychmiast.

Jak aktywować IKO na koncie firmowym?

Możliwość przyjmowania zapłaty w opisany wyżej sposób może być szczególnie użyteczna dla osób prowadzących biznes internetowy, którym do rozpoczęcia przyjmowania płatności IKO od dziś wystarczy zaprezentowanie w swoim sklepie www numeru telefonu, na którym mają aktywną aplikację. Klienci firmowi mogą dodatkowo za pośrednictwem strony internetowej Banku wygenerować baner informujący o przyjmowaniu tzw. przelewów P2P ze swoim numerem telefonu i umieścić go na stronie internetowej swojej firmy.

Jak stworzyć baner?

Przyjmuj płatności w wygodny i przyjazny Twoim klientom sposób!

Pobierz IKO