2013-09-17

Od 20 września klienci, którzy za bilety w sieci kin Multikino zapłacą telefonem z aplikacją IKO, do każdego biletu otrzymają średni popcorn za darmo. W mediach rusza druga odsłona kampanii promującej płatności mobilne IKO i pierwsza z serii reklama pokazująca produkty, ktore można otworzyć przez przelew, bez wizyty w oddziale PKO Banku Polskiego. Tym razem na mityczny kraniec świata dociera Szymon i… ktoś jeszcze!

Wspólna promocja Multikina i PKO Banku Polskiego rozpocznie się 20 września i potrwa do 7 listopada  br. Aby z niej skorzystać, należy mieć lub aktywować w tym czasie aplikację IKO, kupić bilet na dowolny seans w sieci kin Multikino w okresie promocji, płacąc za niego telefonem z aplikacją IKO. Każdy klient płacący w kasie kina aplikacją IKO otrzyma kupon na darmową porcję średniego popcornu.

W telewizji, radiu i Internecie rozpoczęła się kampania reklamowa promująca płatności mobilne IKO. Biorą w niej udział Szymon Majewski, a także Maciej Kurzajewski, który w ramach programu „Biegajmy razem” prowadzonego przez PKO Bank Polski zamierza przebiec siedem maratonów na siedmiu kontynentach do końca 2013 roku.

W Programie "Biegajmy Razem" uczestniczy 250 pracownikow Banku. PKO Bank Polski jest również głównym partnerem największych polskich maratonów i biegów okolicznościowych jak Bieg Powstania Warszawskiego, Bieg Niepodległości, Bieg Konstytucji 3 Maja, Poznań Maraton im. Macieja Frankiewicza, Cracovia Maraton czy Wrocław Maraton.

–  IKO jest bardzo prostym, wygodnym i nowoczesnym sposobem płatności. Aby to dobrze zaprezentować, zdecydowaliśmy się zaprosić ambasadora naszej akcji biegowej Maćka Kurzajewskiego do wspólnego wystąpienia z Szymonem Majewskim i pokazania, jak prosto i szybko działa IKO. IKO to nie tylko płatności w sieci sklepów tradycyjnych czy kinach, ale również płatności internetowe, wypłaty z bankomatu i przelewy przez telefon. IKO to jedna wygodna i szybka aplikacja służąca do płatności i bankowości mobilnej – mówi Tomasz Marszałł, dyrektor marketingu w PKO Banku Polskim.

Kampania reklamowa promująca płatności mobilne IKO potrwa do 20 października. Pojawi się w głównych i specjalistycznych stacjach telewizyjnych, w ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych, w Internecie, a także w Multikinie przed seansami filmowymi. Za realizację działań offline odpowiadają DDB i Universal McCann, za realizację działań online OS3 i Value Media.