2014-09-30

Już za kilka tygodni serwis w nowej odsłonie będzie dostępny dla Klientów. Odświeżona szata graficzna, nowa nawigacja, szybki dostęp do najczęściej wykorzystywanych funkcji i informacji o poszczególnych kontach - to tylko kilka nowości, z których już niebawem skorzystają użytkownicy iPKO.

Kluczowe zmiany, jakie planujemy wprowadzić:

  • odświeżona szata graficzna dostosowana do serwisu informacyjnego PKO Banku Polskiego,
  • nowa strona startowa prezentująca wszystkie najczęściej poszukiwane informacje i najczęściej wykonywane transakcje (dostępne środki, ostatnie operacje na rachunku, zlecenie przelewu, podsumowanie finansów),
  • nowy układ nawigacji skupiony w jednym miejscu, bezpośrednio pod menu głównym,
  • połączona lista odbiorców zdefiniowanych i płatności z możliwością ustawienia, do których odbiorców przelew będzie potwierdzany kodem z narzędzia autoryzacji,
  • operacje wykonywane w nowych oknach na półprzezroczystej warstwie, przy zachowaniu bieżącego kontekstu pracy, dzięki czemu użytkownik może w łatwy i szybki sposób poruszać się po serwisie,
  • nowa forma prezentacji formularzy umożliwiająca swobodne poruszanie się po wszystkich ekranach wypełnianego formularza,
  • uproszczone i przeprojektowane funkcje oraz kluczowe operacje w serwisie, tak aby były jeszcze bardziej przyjazne i intuicyjne,
  • boks „na skróty”, w którym użytkownik może szybko dotrzeć do najbardziej potrzebnych funkcji związanych z danym produktem.

W serwisie znajdą się również nowe elementy, umożliwiające personalizację iPKO: nadawanie nazw własnych dla rachunków, lokat i kredytów czy też możliwość dodania grafiki bądź zdjęcia do odbiorcy przelewu. Serwis będzie dostosowany do obsługi na urządzeniach z ekranami dotykowymi.

Serwis dostępny będzie pod nowym adresem: https://www.ipko.pl/nowe/

Nowa będzie również strona logowania dostępna z serwisu informacyjnego PKO Banku Polskiego. Po wybraniu przycisku „Zaloguj się” pokaże się strona skupiająca wszystkie serwisy transakcyjne Banku i Spółek z Grupy Kapitałowej. Klienci będą wybierali odpowiedni serwis, możliwe będzie również ustawienie serwisu domyślnego.

Nowa strona logowania dostępna z serwisu informacyjnego PKO Banku Polskiego

Informacja o możliwości korzystania z nowego iPKO będzie przekazana wszystkim użytkownikom aktualnego serwisu iPKO w aktualności dostępnej po zalogowaniu do serwisu oraz na stronie pkobp.pl. Każdy, kto otrzyma dostęp do nowego serwisu, równolegle będzie mógł korzystać z dwóch: nowego oraz dotychczasowego. Przełączanie się między serwisami będzie możliwe przy pomocy jednego kliknięcia, bez konieczności ponownego logowania.

Już dziś pierwsi Klienci, którym za kilka dni zostanie udostępnione nowe iPKO, otrzymają wiadomość w poczcie iPKO zawierającą szczegóły korzystania z serwisu.

Poznaj nowe iPKO:

Strona logowania do nowego iPKO 

Strona startowa nowego iPKO

Historia rachunku w nowym iPKO

Karty w nowym iPKO

Lista odbiorców w nowym iPKO

 

Kilka najważniejszych informacji dla wszystkich Klientów korzystających z iPKO:

  1. Strona logowania nowego iPKO będzie miała nowy wygląd, inny niż dla dotychczasowego iPKO.
  2. Dotychczasowy serwis iPKO nie przestanie działać. Równolegle będzie można korzystać z obu serwisów: dotychczasowego oraz nowego. Przełączanie się między serwisami będzie możliwe przy pomocy jednego kliknięcia, bez konieczności ponownego logowania.
  3. Dane logowania (login i hasło) nie ulegają zmianie i będą takie same dla obu wersji serwisów iPKO: nowego oraz dotychczasowego.
  4. Adresy stron logowania będą różne, dla dotychczasowego iPKO będzie to https://www.ipko.pl , dla nowej wersji iPKO https://www.ipko.pl/nowe/
  5. Niektóre produkty, usługi czy też funkcjonalności nie będą początkowo dostępne w nowym iPKO (np. obsługa rachunku maklerskiego, ubezpieczeń, inwestycji, IKO, wiadomości – dotychczasowa nazwa poczta iPKO czy oferty dla Ciebie). Przy próbie skorzystania z nich otrzymasz stosowny komunikat wraz z potwierdzeniem możliwości skorzystania z nich po przełączeniu się do dotychczasowej wersji serwisu.  Przełączanie się między serwisami będzie możliwe przy pomocy jednego kliknięcia, bez konieczności ponownego logowania.
  6. W przypadku jakichkolwiek problemów do dyspozycji są nasi konsultanci  801 307 307, 801 3PKOBP (numer dla dzwoniących w kraju) lub +48 81 535 60 60 (numer dla dzwoniących w kraju, z zagranicy i z telefonów komórkowych).
  7. Należy pamiętać o zasadach bezpiecznego logowania i korzystania z bankowości internetowej: przed zalogowaniem się do serwisu internetowego iPKO należy upewnić się, że wykorzystywane połączenie jest szyfrowane; należy sprawdzić czy adres strony w oknie przeglądarki to https://www.ipko.pl  lub https://www.ipko.pl/nowe/  oraz poprawność certyfikatu bezpieczeństwa; logowanie do serwisu iPKO nie wymaga podania kodu z karty kodów jednorazowych. Więcej