2012-09-18

Uczniowie wrócili już z wakacji, a wraz z nimi Szymon Majewski. 17 września ruszyła pierwsza w historii kampania reklamowa Szkolnych Kas Oszczędności.

Z nowym internetowym SKO nauka oszczędzania to prawdziwa frajda. To główne przesłanie startującej kampanii reklamowej Szkolnych Kas Oszczędności. Do oszczędzania, najmłodszych będzie zachęcał Szymon Majewski, który wcieli się w rolę nauczyciela przeprowadzającego lekcje na ten temat.

-Kampania promująca nowe SKO potrwa do końca października. Będzie prowadzona pod hasłem „Poznaj moc oszczędzania w SKO”. Chcemy zachęcić rodziców i grono pedagogiczne do przystąpienia do programu edukacyjnego SKO. Jako wiodące medium wykorzystamy telewizję. Efekt wizerunkowy wzmocni kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej. SKO jest unikatową propozycją na rynku bankowym. Wierzymy, że wsparcie edukacji finansowej od najmłodszych lat przez szkoły i rodziców będzie procentować w niedalekiej przyszłości - mówi Tomasz Marszałł, Dyrektor Departamentu Marketingu PKO Banku Polskiego.

Szkolne Kasy Oszczędności to największy i najstarszy w Polsce program edukacji finansowej. Od pokoleń zachęca najmłodszych do oszczędzania i zdobywania wiedzy z zakresu finansów. Dzięki zmianom w formule program, stał się bardziej atrakcyjny dla najmłodszych. PKO Bank Polski stworzył pierwszy w Polsce serwis bankowości internetowej dla dzieci - www.sko.pkobp.pl. Internetowy serwis SKO jest zrozumiały, bezpieczny i atrakcyjny graficznie dla dzieci. Umożliwia zakładanie wirtualnych skarbonek oraz zdobywanie specjalnych odznak, co jest świetną mobilizacją do oszczędzania. Dzięki temu dzieci uczą się zarządzać swoim „mini – budżetem” i odkładać nawet małe kwoty pieniędzy.

Szkolne Kasy Oszczędności to także atrakcyjne oprocentowanie. SKO Konto dla Ucznia gwarantuje 5 proc. w skali roku dla kwot do 2500 zł i tygodniową kapitalizację odsetek

-Początek roku szkolnego to najlepszy moment do zachęcenia uczniów do oszczędzania. Po udanym procesie rewitalizacji SKO, chcemy dotrzeć do najmłodszych, ich rodziców i nauczycieli, by wyrobić u uczniów w wieku od 6 do 13 lat nawyk świadomego oszczędzania nawet małych kwot. Rozsądne zarządzanie mini budżetem i zdobycie praktycznych umiejętności związanych z korzystaniem z konta bankowego staną się ważnymi elementami edukacji finansowej - dodaje Małgorzata Kocoń, Dyrektor Biura Młodego Klienta w PKO Banku Polskim.

PKO Bank Polski rozpoczynając jesienną kampanię reklamową chce zwrócić uwagę na atrakcyjny pakiet kont dla wszystkich klientów na różnych etapach życia. Kolejne odsłony kampanii będą koncentrowały  się na podkreśleniu internetowości PKO Banku Polskiego i zostaną poprowadzone pod wspólnym hasłem „Dołącz do 5 milionów użytkowników kont internetowych w PKO Banku Polskim”. Szymon Majewski wystąpi w roli przewodnika przedstawiającego poszczególne konta.