2013-04-30

Dołącz do grona osób płacących telefonem! Aplikacja IKO została aktywowana na komórkach już 24 000 Klientów PKO Banku Polskiego.

Od startu płatności IKO 7 marca br. użytkownicy dokonali swoimi telefonami transakcji na łączną kwotę około 3 mln zł. Dotychczas najpopularniejsze są wypłaty gotówki z bankomatów za pomocą telefonu – stanowią ponad 2/3 wszystkich transakcji IKO. Pozostała 1/3 dzieli się równo na płatności w sklepach oraz przelewy na numer telefonu.

Obecnie Klienci IKO mogą dokonywać transakcji telefonem komórkowym w prawie 30 tysiącach terminali płatniczych (m.in. w sieci CoffeeHeaven i Costa Coffee, sklepach Venezia, Tatuum, Gatta, Atlantic, Promod, CCC, Sephora, Douglas, Inglot, Decathlon, Media Expert, Mix Electronics, Meble Black Red White, Kakadu), w prawie 2,7 tys. bankomatów PKO Banku Polskiego, a także w wielu sklepach internetowych. Z każdym tygodniem przybywa punktów, w których można dokonywać transakcji z IKO - najłatwiej znaleźć je w samej aplikacji w telefonie, korzystając z funkcji geolokalizacji. Pod koniec marca PKO Bank Polski rozpoczął współpracę z firmą Euronet Polska - największym niezależnym operatorem sieci bankomatów. Dzięki temu sieć akceptacji IKO w bankomatach poszerzy się ponad dwukrotnie.

Sprawdź, jak zacząć korzystać z IKO.