2013-03-18

Zdalne otwarcie konta w PKO Banku Polskim stało się jeszcze wygodniejsze. Od 11 marca 2013 roku klienci, którzy złożą wniosek o otwarcie rachunku przez Internet, oprócz umowy i pakietu startowego, otrzymają kartę debetową do rachunku.

Internetowy proces otwierania kont w PKO Banku Polskim jest wygodny, szybki i bezpieczny. Po wypełnieniu prostego wniosku na stronie www.pkobp.pl, do klienta dzwoni konsultant PKO Banku Polskiego, który weryfikuje dane podane we wniosku. Telefoniczna weryfikacja danych umożliwia sprawne i bezbłędne skonstruowanie umowy, nadanie karty debetowej, wydruk dokumentów i przygotowanie przesyłki kurierskiej.  Po dostarczeniu przesyłki, kurier informuje PKO Bank Polski o złożeniu przez klienta podpisu na umowie.

- To szybki proces, w którym wykorzystaliśmy komunikację SMS między kurierem i PKO Bankiem Polskim. Od razu po wizycie kurier potwierdza status umowy przesyłając wiadomość SMS, a Bank w zasadzie od ręki może aktywować usługi dla klienta - mówi Dyrektor Pionu Bankowości Elektronicznej Wojciech Bolanowski.

Dzięki szybkiej ścieżce powiadamiania o podpisaniu umowy z Bankiem, klienci mogą od razu logować się do serwisu bankowości elektronicznej iPKO, wykonywać samodzielnie operacje na rachunku i korzystać z karty debetowej z jednym z dziewiętnastudowolnie wybranych wizerunków z galerii kart w serwisie.

Dodatkowym usprawnieniem procesu otwierania kont jest niemal natychmiastowy kontakt ze strony Cantact Center PKO Banku Polskiego. Podczas rozmowy z konsultantem, klienci otrzymują  wsparcie w wykonaniu pierwszych kroków w serwisie bankowości elektronicznej iPKO.

- Klienci otwierający ROR w kanałach elektronicznych mają często problemy z samodzielną aktywacją rachunku, kanałów, potrzebują często paru rad jak efektywnie zarządzać swoimi finansami w Internecie. Parę godzin po wizycie kuriera do klienta dzwoni więc konsultant Contact Center i przeprowadza za rękę klienta przez pierwsze logowanie i pokazuje możliwości iPKO – dodaje Wojciech Bolanowski.

Włączenie usług kurierskich w proces zakładania konta to kolejny etap otwarcia PKO Banku Polskiego na klientów preferujących zdalne kanały w obsłudze finansowej. Dodatkowo PKO Bank Polski wprowadza możliwość wybrania kodów SMS jako podstawowego narzędzia autoryzacji. Z tej usługi, oprócz nowych klientów, mogą także skorzystać dotychczasowi klienci PKO Banku Polskiego.

Więcej szczegółów i informacji na temat zdalnego procesu zakładania kontdostępnych jest w placówkach PKO Banku Polskiego i na stronie internetowej www.pkobp.pl