2018-11-07

Od 7 listopada 2018 r. w serwisie internetowym iPKO możesz korzystać z nowej funkcji i samodzielnie zarządzać limitem dziennym. Limit dzienny jest dodatkowym zabezpieczeniem Twoich środków - ogranicza on kwotę transakcji (np.: przelewy, zlecenia stałe), jaką możesz zlecić jednego dnia z rachunku.

Do tej pory zarządzanie limitem dziennym możliwe było jedynie za pośrednictwem konsultanta serwisu telefonicznego, teraz limit zmienisz samodzielnie po zalogowaniu się do iPKO. 

Jak zmienić limit dzienny w serwisie iPKO?

  1. Zaloguj się do serwisu iPKO.
  2. Przejdź do zakładki „Rachunki”, a następnie rozwiń sekcję „szczegóły i zarządzanie rachunkiem” – znajdziesz ją pod nazwą Twojego konta.
  3. Po prawej stronie znajdziesz link „zmień limity” – to tutaj ustawisz dogodne dla siebie wysokości limitów dziennych.

Limit dzienny

Limity dzienne mogą być różne dla każdego ze współposiadaczy rachunku (każdy wyznacza własny), a także dla każdego z pełnomocników (wyznacza właściciel rachunku). Limit może być nadany, zmieniony lub całkowicie zlikwidowany w każdej chwili. Likwidacja limitu oznacza brak ograniczenia kwotowego na zlecane przez Ciebie transakcje (do salda rachunku).

Wiecej o limicie

Serwis internetowy iPKO stanowi usługę bankowości elektronicznej.