2012-11-23

Klienci Domu Maklerskiego PKO Banku Polskiego, którzy posiadają rachunek inwestycyjny powiązany z rachunkiem bankowym zyskali prosty i szybki dostęp do aplikacji maklerskiej poprzez smartfony. Nowe usługi mobilnego iPKO oraz Inteligo zapewniają najważniejsze funkcje niezbędne do zarządzania rachunkiem.

Dzięki rozszerzeniu zakresu oferty o odstępność usług maklerskich w kanałach bankowych iPKO oraz Inteligo na urządzeniach mobilnych, klienci zyskali możliwość szybkiego:

  • składania zleceń kupna i sprzedaży instrumentów finansowych bezpośrednio z poziomu konta osobistego iPKO lub Inteligo, a także internetowe stawki prowizji,
  • zarządzania rachunkiem maklerskim za pomocą telefonu,
  • swobodnego przejścia pomiędzy rachunkami inwestycyjnymi (właściciel, współwłaściciel, pełnomocnik) bez konieczności przelogowania,
  • swobodnego przejścia pomiędzy rachunkiem ROR oraz rachunkiem inwestycyjnym,
  • dostępu do rachunku bankowego ROR oraz rachunku inwestycyjnego za pomocą jednej aplikacji.

Aby skorzystać z usług wystarczy posiadać smartfon z dostępem do Internetu. Logowanie do serwisu mobilnego iPKO jest możliwe po wejściu poprzez urządzenie mobilne na stronę m.ipko.pl lub po wpisaniu w przeglądarce telefonu adresu www.ipko.pl

Usługi mobilnego iPKO i Inteligo dla rachunków powiązanych są kolejnym ułatwieniem dla inwestorów korzystających ze smartfonów. W maju tego roku Dom Maklerski PKO Banku Polskiego udostępnił dla wszystkich klientów nowoczesną platformę transakcyjną supermakler mobile. Aplikacja umożliwia wygodne zarządzanie rachunkiem inwestycyjnym z wykorzystaniem najpopularniejszych urządzeń mobilnych.

Od dłuższego czasu Dom Maklerski PKO Banku Polskiego dynamicznie rozwija kompleksową ofertę dla klientów detalicznych – na początku 2012 roku wdrożył także nową wersję systemu transakcyjnego supermakler  – jeden z najbardziej zaawansowanych serwisów internetowych na polskim rynku kapitałowym.