2013-06-27

PKO Bank Polski, jako pierwszy Bank na polskim rynku, udostępnił klientom korporacyjnym możliwość automatycznej integracji systemów finansowo–księgowych firm z bankowym systemem zarządzania gotówką w zakresie wpłat zamkniętych. Rozwiązanie jest obecnie z sukcesem wdrażane dla strategicznych klientów Banku.

Nowa usługa to nowoczesne rozwiązanie dedykowane klientom, którzy wykazują potrzebę szybkiego i częstego odprowadzania gotówki do banku. Z automatycznej integracji systemów w zakresie deponowania gotówki mogą w szczególności korzystać sieci handlowe, które z uwagi na charakter prowadzonej działalności regularnie odprowadzają duże strumienie gotówkowe do banków.

Przygotowane rozwiązanie umożliwia automatyzację procesu przygotowania wpłat gotówkowych przez klienta podczas rozliczania stanowisk kasowych bądź sklepów, bez wykonywania dodatkowych czynności. Bezpośrednia komunikacja pomiędzy systemami odbywa się poprzez wymianę plików, dzięki czemu możliwe jest automatyczne przekazywanie informacji o wpłatach klienta do Banku.

Klienci PKO Banku Polskiego mogą dokonywać wpłat gotówki na terenie całego kraju w sieci oddziałów oraz w dostępnych całą dobę wrzutniach.

Szczegółowe informacje na temat produktu można uzyskać przez kontakt z doradcą klienta korporacyjnego.