2012-02-21

Nawet 150 000 zł na dowolny cel, a także na spłatę innych kredytów, oprocentowanie od 9,99 proc. i możliwość otrzymania nowej pożyczki bez prowizji. To tylko niektóre z zalet nowej oferty - Max Pożyczka Mini Rata, która jest dostępna od 20 lutego br. Nową ofertę Bank kieruje zarówno do stałych klientów, jak i dotychczas niekorzystających z oferty kredytowej Banku. Kluczowe zmiany to:

  • zwiększenie maksymalnej kwoty pożyczki do 150 000 zł
  • wprowadzenie warunków konsolidacji zadłużenia z jednym z najdłuższych na rynku okresów kredytowania (do 120 miesięcy) oraz niższą w stosunku do oferty standardowej prowizją za udzielenie pożyczki
  • atrakcyjne warunki kredytowania dla klientów, którzy już korzystają albo skorzystają z innych produktów Banku
  • niższe oprocentowanie przy wyższych kwotach pożyczki – dla kwot powyżej 30 000 zł oraz powyżej 100 000 zł
  • atrakcyjne warunki cenowe dla klientów, którzy posiadają aktywa płynne mogące stanowić zabezpieczenie pożyczki.

Nowa pożyczka, to również minimum formalności, Klient może otrzymać Mini Ratkę bez zabezpieczeń nawet do 30 000 zł, bez zgody współmałżonka do 15 000 zł. Nowej ofercie towarzyszy kolejna odsłona kampanii z Szymonem Majewskim. Tym razem wystąpi on w roli konsultanta spełniającego marzenia klientów. Kampania rusza 22 lutego w telewizji oraz Internecie. Za kreację telewizyjną odpowiedzialna jest agencja DDB, OS3 stworzył kreację internetową. Universal McCann zakupił czas reklamowy w telewizji, a w Internecie – Value Media i Cube Group. Dodatkowo biorąc nową pożyczkę w okresie od 22 lutego do 10 kwietnia br. można wziąć udział w konkursie fotograficznym oraz wygrać spłatę do 5 000 zł pożyczki gotówkowej zaciągniętej w Banku. Termin nadsyłania zgłoszeń pocztą upływa 30 marca, a przez internet – 11 kwietnia br. Więcej w regulaminie konkursu dostępnym od 22 lutego na stronie www.minifotka.pl. Nowa pożyczka zastąpiła dotychczasowe dwie oferty kredytów gotówkowych, tj. pożyczkę gotówkową oferowaną do 20 000 zł i „Szybki serwis kredytowy” oferowany powyżej tej kwoty. – Nowa pożyczka PKO Banku Polskiego to odpowiedź na potrzeby klientów, którzy poszukują atrakcyjnych form finansowania swoich bieżących potrzeb. Dodatkowo nową propozycją Banku jest oferta pożyczki umożliwiająca klientowi konsolidowanie zobowiązań kredytowych w jedną niższą ratę. W okresie wiosennym i przedświątecznym obserwujemy wzmożone zainteresowanie klientów tego rodzaju produktami, które szybko i bez zbędnych formalności pozwalają na zasilenie domowego budżetu. Dlatego też liczymy, że nasza nowa pożyczka zainteresuje klientów i pomoże w realizacji dowolnej potrzeby zgodnie z hasłem marketingowym kampanii „Cokolwiek za Tobą chodzi, teraz możesz to mieć dzięki nowej pożyczce – mówi Szymon Wałach, Dyrektor Zarządzający kierujący Pionem Klienta Detalicznego PKO Banku Polskiego.

***

PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego. Zgodnie z wyliczeniami firmy Intelace Research, z aktywami na poziomie 42,232 mld euro według stanu na koniec 2010 roku, jest też największym bankiem w Europie Środkowo-Wschodniej. Skonsolidowany zysk netto PKO Banku Polskiego po 3. kwartałach 2011 roku wyniósł 2,855 mld zł. Bank zajmuje także czołowe miejsce w sprzedaży kredytów hipotecznych. PKO Bank Polski jest regularnie nagradzany w prestiżowych rankingach. W ostatnim czasie został uhonorowany nagrodą „Bank of the Year in Poland” przyznawaną przez międzynarodowy miesięcznik The Banker. Doceniono zarówno jego wyniki finansowe, jak i kompleksową modernizację. Instytut Rachunkowości i Podatków uhonorował Raport roczny PKO Banku Polskiego za 2010 rok Nagrodą Główną w konkursie „The Best Annual Report” w kategorii Banki i instytucje finansowe. Dwa produkty PKO Banku Polskiego: kredyt gotówkowy i lokata bankowa, zostały nagrodzone przez miesięcznik Reader's Digest certyfikatami "Produkt Roku 2011" jako najczęściej i najchętniej wybierane przez klientów. Bank jest też m.in. laureatem "Złotego Bankiera" za najlepszy na rynku kredyt hipoteczny, zwycięzcą konkursu "Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców", posiadaczem certyfikatu "Firma Przyjazna Klientowi" oraz najlepszym bankiem komercyjnym według Warsaw Business Journal. Innowacyjne rozwiązania bankowości korporacyjnej PKO Banku Polskiego zostały nagrodzone w konkursie Europrodukt. Bank otrzymał w ostatniej edycji tego konkursu trzy statuetki w kategorii produkt - za rachunek płacowy i skonsolidowany oraz rachunek escrow. Ponadto system bankowości elektronicznej iPKO Biznes po raz drugi zdobył Medal Europejski. PKO Bank Polski jest również najsilniejszym wizerunkowo bankiem w kraju, o czym świadczy pozycja lidera rankingu "Top Marka" według magazynu Press oraz tytuł Marki Godnej Zaufania przyznany przez miesięcznik Reader’s Digest. Jest także najdroższą marką na polskim rynku bankowym. Specjaliści z magazynu The Banker wycenili jej wartość na 1,5 mld dolarów, a w rankingu Rzeczpospolitej "Polskie Marki 2011" jej wartość została określona na 3,8 mld złotych. Działalność filantropijna PKO Banku Polskiego została doceniona przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce, która przyznała Bankowi oraz Inteligo Financial Services statuetkę Dobroczyńcy Roku 2010, oraz przez Forum Darczyńców w Polsce, które przyznało Bankowi Nagrodę Specjalną za długoletnie i konsekwentne wspieranie działań społecznie użytecznych.