Nowości w aplikacji IKO
- Nowe języki obsługi w aplikacji: ukraiński i rosyjski (Android i iOS)
Aplikacja IKO działa od dziś w językach polskim, ukraińskim, angielskim i rosyjskim. Zmianę języka można wprowadzić z poziomu ustawień aplikacji IKO – jak zmienić język w aplikacji IKO?
Dodatkowo strona informacyjna o aplikacji IKO iko.pkobp.pl jest prowadzona w 4 wersjach językowych – język będzie można zmienić z poziomu nawigacji serwisu: - Podpowiedź odbiorcy przelewu (Android i iOS)
Po wprowadzeniu minimum 3 liter do pola „Odbiorca” na formularzu przelewu na konto, aplikacja IKO podpowie Ci jego dane (w tym numer konta) spośród listy odbiorców zdefiniowanych. Udogodnienia przy płatnościach zbliżeniowych (Android)
Teraz zapłacisz telefonem za zakupy powyżej 50 zł bez logowania do aplikacji, jednym zbliżeniem swojego urządzenia do terminala. Wystarczy kliknąć ikonę falki w prawym górnym rogu ekranu logowania, następnie kliknąć przycisk Szybka płatność i podać PIN. Dzięki temu jeszcze szybciej dokonasz transakcji w sklepie.
Dodatkowo na ekranie płatności zbliżeniowych pojawiło się menu kontekstowe, z którego można przejść bezpośrednio do ustawień lub limitów płatności zbliżeniowych.
Więcej o płatnościach zbliżeniowych w IKOZmiana w sekcji Lokaty (Android i iOS)
W zakładce Lokaty w aplikacji IKO znajduje się teraz podsumowanie Twoich oszczędności. Każdy Twój depozyt będzie też wyświetlany w ramach swojej kategorii: lokaty, programy budowania kapitału, pozostałe.
Więcej o sekcji „Mój Bank”