2016-08-03

Już wkrótce zyskasz możliwość skorzystania z odświeżonej wersji serwisu mobilnego iPKO. Nowy wygląd serwisu nawiązuje do stylistyki aktualnych serwisów PKO Banku Polskiego – pkobp.pl i ipko.p oraz aplikacji mobilnej IKO. Najważniejsze zmiany w serwisie mobilnym iPKO:

  • Nowa strona logowania
    Serwis mobilny iPKO będzie nadal dostępny pod adresem https://m.ipko.pl a logowanie będzie się odbywało przy użyciu tego samego loginu i hasła, których klienci używają do logowania do standardowej wersji iPKO.
    Sprawdź wygląd nowej strony logowania
  • Nowa strona główna po zalogowaniu
    Na stronie głównej po zalogowaniu prezentowane będą kluczowe informacje o posiadanych przez Ciebie produktach. Strona będzie dynamiczna, dopasowana pod każdego klienta i posiadanych przez niego produktów.
  • Nowa nawigacja
    W serwisie mobilnym iPKO pojawi się menu boczne, tzw. „hamburger”, zawierające skróty do funkcji serwisu. Możliwe będzie również używanie przycisku „wstecz” w przeglądarce umożliwiającego powrót do poprzednio oglądanych ekranów, bez utraty danych czy sesji logowania.
  • Nowe funkcje
    Wśród nowości, które pojawią się już wkrótce: możliwość otwierania lokat w serwisie mobilnym iPKO oraz prezentacja kart debetowych i kredytowych na wspólnej liście Kart wraz z funkcją ich zastrzegania.

W dniu udostępnienia nowego serwisu mobilnego iPKO, na pkobp.pl pojawi się informacja potwierdzająca premierę nowego serwisu.

Pamiętaj, że w każdej chwili możesz również skorzystać z bankowości mobilnej na swoim telefonie w wygodnej aplikacji IKO. Pobierz aplikację mobilną IKO na swój telefon z systemem Android, iOS lub Windows Phone.

Przypominamy o zasadach bezpiecznego logowania i korzystania z bankowości internetowej i mobilnej.
Przed zalogowaniem do serwisu internetowego lub mobilnego iPKO upewnij się, że wykorzystywane połączenie jest szyfrowane, a adres strony zaczyna się od „https” odpowiednio dla serwisu mobilnego https://m.ipko.pl i https://www.ipko.pl dla pełnej wersji serwisu internetowego. Pamiętaj, że logowanie do serwisu iPKO nie wymaga podania kodu jednorazowego. W sytuacji, gdy działanie serwisu wzbudza u Ciebie niepewność, przerwij logowanie i skontaktuj się z infolinią: 800 302 302 lub +48 81 535 60 60 (opłata zgodna z taryfą operatora) lub z dowolnym oddziałem PKO Banku Polskiego.

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania