2008-01-24

Z przyjemnością przedstawiamy nowy serwis informacyjny PKO Banku Polskiego. Zapraszamy do zapoznania się ze zmienionym wyglądem serwisu oraz aktywnego korzystania z nowych funkcjonalności. Przygotowując nowy serwis kierowaliśmy się nie tylko zmieniającymi trendami na rynku internetowym, ale również docierającymi do nas sygnałami i spostrzeżeniami naszych stałych klientów i użytkowników serwisu. Wygląd serwisu Mamy nadzieję, że podoba się Państwu nowa szata graficzna serwisu. Tworząc ją staraliśmy się kierować zarówno względami estetycznymi, jak i czytelnością oraz prostotą obsługi i szybkością odnalezienia poszukiwanych informacji. Bazując na badaniach dotyczących najczęściej używanego przez internautów sprzętu komputerowego zdecydowaliśmy się zoptymalizować serwis do rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli. Oferta Chcemy umożliwić łatwe i szybkie zapoznanie się z informacjami o produktach dopasowanych do potrzeb różnych Klientów. Dlatego też zachowaliśmy dotychczasowy podział serwisu na profile Klientów, a najważniejsze i najbardziej poszukiwane produkty dostępne są już ze strony głównej serwisu oraz stron głównych profili. Ważnym atutem serwisu jest nowa funkcjonalność ułatwiająca zamawianie wybranych produktów przez Internet. Czerwony boks „ZŁÓŻ WNIOSEK ON-LINE” dostępny jest na każdej stronie serwisu oraz przy opisach poszczególnych ofert. Wystarczy jedno kliknięcie oraz wypełnienie prostego formularza, aby zgłoszenie zostało zarejestrowane, a pracownik wybranego oddziału skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Kontakt z Bankiem Na wszystkich stronach naszego serwisu dostępne jest CENTRUM KONTAKTU. Wybór najwygodniejszej w danej chwili opcji (Napisz do nas, Infolinia, Oddziały i Agencje) pozwoli szybko skontaktować się z Bankiem lub odnaleźć adres najbliższego oddziału. Wybrany profil Klienta Podział na profile klientów został zachowany. Jednak teraz, dla komfortu użytkowników naszego serwisu, ostatnio odwiedzany profil zostanie zapamiętywany. Kolejna wizyta w nowym serwisie www.pkobp.pl rozpocznie się już od strony głównej Klienta, na której została zakończona poprzednia wizyta. Dla przykładu – wybierając z górnego menu profil „Indywidualni” i poruszając się w jego obszarze - po zamknięciu przeglądarki i powrocie na serwis za kilka dni, jako strona główna wyświetli się strona profilu „Indywidualni”. Serwis zapamiętuje preferencje zawsze wg ostatniej wizyty. WAŻNE: wszyscy użytkownicy, którzy zarejestrowali się dotychczas w serwisie www.pkobp.pl i korzystają np. z subskrypcji NIE MUSZĄ dokonywać ponownej rejestracji, ani zmieniać haseł. Wszystkie uprawnienia pozostały zachowane i przeniesione również do nowego serwisu. W celu modyfikacji ustawień wystarczy wybrać opcję "Subskrypcja" w boksie Komunikacja dostępnym po prawej stronie serwisu i zalogować się.