2012-11-05

Nowy contact center oraz nowoczesne podwórko dla dzieci i młodzieży w galerii handlowej w Rzeszowie powstaną dzięki zaangażowaniu PKO Banku Polskiego. Pierwsza inwestycja służyć będzie klientom, druga inicjatywa jest przykładem społecznej odpowiedzialności Banku.

W nowym contact center w Rzeszowie przewidywane jest utworzenie do 150 nowych stanowisk pracy dla konsultantów, którzy obsługiwać będą klientów przez telefon, e-mail czy w formie videorozmowy. Uruchomienie planowane jest na II kwartał 2013 roku.

- Cieszę się, że PKO Bank Polski  zdecydował o utworzeniu placówki w naszym mieście. Dzięki temu młodzi ludzie zyskają szansę na zatrudnienie. To dla mnie, jako gospodarza miasta, niezwykle ważne – powiedział Prezydent Miasta, Tadeusz Ferenc. 

Funkcjonujące już contact center PKO Banku Polskiego dedykowane są klientom indywidualnym, osobom korzystającym z bankowości prywatnej, a także korporacjom, małym i średnim firmom.  

Oferta Banku jest bardzo szeroka, a wszystkie grupy naszych klientów oczekują, że większość ich spraw zostanie szybko i profesjonalnie załatwiona poprzez konsultanta bez potrzeby wizyty w oddziale. Rozwijamy contact center, stawiając na najwyższą jakość obsługi – mówi Zbigniew Jagiełło, Prezes Zarządu PKO Banku Polskiego. 

W tym roku po raz kolejny infolinia PKO Banku Polskiego została uznana za najlepszą w Polsce
w badaniu przeprowadzonym przez firmę ARC Rynek i Opinia. Wyróżnia ją fachowość pracowników, duży zakres wiedzy produktowej prezentowany w odpowiedziach dla klientów, a także najkrótszy na rynku czas oczekiwania na połączenie telefoniczne z konsultantem. 

Z kolei Fundacja PKO Banku Polskiego jest strategicznym partnerem Stowarzyszenia SIEMACHA.
Na potrzeby wyposażenia nowoczesnej placówki dla dzieci i młodzieży w galerii handlowej Millenium Hall w formie darowizny przeznaczonych zostanie 250 tys. zł. Środki te będą wykorzystane na wyposażenie pracowni tematycznych: rozwoju społecznego, multimedialnej, edukacyjnej, muzycznej, kulinarnej oraz oddziału poradnictwa i terapii.

- SIEMACHA Spot to ogólnopolski projekt. Współczesne galerie handlowe, które przejmują wiele funkcji publicznych, a tym samym pretendują do roli alternatywnych centrów miejskich, muszą obok oferty komercyjnej wkalkulować w swoją działalność ofertę społeczną. Przestronne i zadaszone galerie, które stają się współczesnymi ulicami, muszą odważnie podjąć te same wyzwania, z którymi mierzą się nominalne ulice. Współpraca z Fundacją Banku jest dla nas wyjątkowo cenna i umożliwia realizację projektów napędzanych naszymi ideami – mówi  ks. Andrzej Augustyński, dyrektor generalny Stowarzyszenia SIEMACHA. 

PKO Bank Polski współpracuje z wieloma samorządami i podmiotami w zakresie finansowania
i obsługi, zarówno w obszarze depozytowo-transakcyjnym, jaki kredytowym. Zaangażowanie Banku o charakterze kredytowym wobec klientów sektora publicznego w woj. podkarpackim wynosi 357,4 mln zł. Ponadto w okresie 2004-2011 PKO Bank Polski przeprowadził w województwie emisje obligacji komunalnych o łącznej wartości 217 mln zł. Obecne zaangażowanie z tego tytułu wynosi 120 mln zł. 

PKO Bank Polski posiada wieloletnie doświadczenie w finansowaniu i obsłudze podmiotów polskiego sektora publicznego. Grupa specjalistów dedykowana sektorowi publicznemu pracuje nad dostosowaniem oferty Banku do specyfiki ich działalności i rosnących potrzeb finansowania dłużnego. Dodatkowo uzupełniona jest ofertą spółek wchodzących w skład Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, np. w zakresie leasingu czy faktoringu.