2011-09-26

Pakiet Biznes Debiut 18 to specjalna oferta Banku przygotowana z myślą o przedsiębiorcach rozpoczynających działalność gospodarczą. W jej ramach, oprócz braku opłaty za pierwsze 18 miesięcy, klientom oferowane są preferencyjne warunki najważniejszych usług i produktów zawartych w pakiecie. Z bezpłatnego pakietu Biznes Debiut 18 mogą korzystać firmy rozpoczynające działalność lub przedsiębiorcy, którzy prowadzą firmę nie dłużej niż 12 miesięcy. Przez pierwsze 9 miesięcy Bank nie pobiera opłaty za jego użytkowanie. Po tym okresie, jeśli średniomiesięczne saldo na rachunku wyniesie minimum 500 zł, przez kolejne 9 miesięcy klient nie ponosi kosztów. Tym samym może korzystać bezpłatnie z pakietu przez 18 miesięcy. W ramach nowej oferty przedsiębiorcy, którzy zdecydują się na otwarcie biznesowego pakietu, mogą liczyć na :

  • bezpłatne prowadzenie konta
  • bezpłatny dostęp do rachunku przez Internet, serwis telefoniczny i terminale samoobsługowe
  • brak opłat za 5 pierwszych internetowych przelewów zewnętrznych
  • bezpłatne wydanie i użytkowanie karty debetowej.

- Nasz Bank oferuje zróżnicowane pakiety biznesowe dla firm, dopasowane do rodzaju i skali prowadzonej działalności gospodarczej. Przygotowując ofertę nowego produktu uwzględniliśmy najważniejsze potrzeby młodej firmy. Dzięki jego atrakcyjnym parametrom przedsiębiorca ma szansę znacznie zmniejszyć koszty obsługi - mówi Agnieszka Wardak, dyrektor Departamentu Klientów Małych I Średnich Przedsiębiorstw. Klienci PKO Banku Polskiego po 18 miesiącach korzystania z pakietu Biznes Debiut 18 mają możliwość kontynuacji współpracy w ramach czterech innych pakietów biznesowych.

***

PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego. Zgodnie z wyliczeniami firmy Intelace Research, z aktywami na poziomie 42,232 mld euro według stanu na koniec 2010 roku, jest też największym bankiem w Europie Środkowo-Wschodniej. Skonsolidowany zysk netto PKO Banku Polskiego za 1. półrocze 2011 roku wyniósł 1,838 mld zł. Z ponad 25-procentowym udziałem w rynku Bank zajmuje także czołowe miejsce w sprzedaży złotowych kredytów hipotecznych, oferując oprócz tradycyjnych kredytów hipotecznych również preferencyjne kredyty mieszkaniowe z dopłatą państwa. PKO Bank Polski jest regularnie nagradzany w prestiżowych rankingach. Oferta kredytu hipotecznego, pod względem dostosowania do nietypowych oczekiwań klientów, została uznana za najlepszą na rynku przez portal finansowy Comperia.pl. Bank został również doceniony za elastyczność oferty tych kredytów, które mogą być udzielane na sfinansowanie różnych celów oraz w kategorii najlepszego banku oszczędnościowo-inwestycyjnego. Aż pięć produktów PKO Banku Polskiego: kredyt hipoteczny, kredyt gotówkowy, konto, lokata i karta kredytowa, zostało nagrodzonych przez miesięcznik Reader's Digest certyfikatami "Produkt Roku 2010" jako najczęściej i najchętniej wybierane przez klientów. Bank jest też m.in. laureatem "Złotego Bankiera" za najlepszy na rynku kredyt gotówkowy i kredyt dla firm, zwycięzcą konkursu "Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców", posiadaczem certyfikatu "Firma Przyjazna Klientowi" oraz najlepszym bankiem komercyjnym według Warsaw Business Journal. Innowacyjne rozwiązania bankowości korporacyjnej PKO Banku Polskiego zostały nagrodzone w konkursie Europrodukt. Bank otrzymał w ostatniej edycji tego konkursu trzy statuetki w kategorii produkt - za rachunek płacowy i skonsolidowany oraz rachunek escrow. Nowoczesne rozwiązania technologiczne wdrażane przez Bank zostały z kolei docenione przez Gazetę Bankową, która przyznała mu tytuł "Bankowego Lidera Informatyki Instytucji Finansowych 2010". Według analiz firmy badawczej MillwardBrown SMG/KRC PKO Bank Polski cieszy się najwyższym zaufaniem spośród badanych instytucji finansowych działających w Polsce - 3/4 ankietowanych ufa jego stabilności finansowej. PKO Bank Polski jest również najsilniejszym wizerunkowo bankiem w kraju, o czym świadczy pozycja lidera rankingu "Top Marka" według magazynu Press. Jest także najdroższą marką na polskim rynku bankowym. Specjaliści z magazynu The Banker wycenili jej wartość na półtora miliarda dolarów, a w rankingu Rzeczpospolitej "Polskie Marki 2010" jej wartość została określona na 3,6 mld zł.