2015-06-10

W niedzielę 14 czerwca 2015 r. od godz. 00:01 do godz. 13:00 nie będzie możliwe korzystanie z serwisu internetowego i telefonicznego iPKO i iPKO biznes oraz z płatności w sklepach internetowych „Płacę z iPKO” i „Płacę z IKO”.

Od godz. 01:00 do godz. 03:30 nastąpi przerwa w akceptacji wszystkich kart płatniczych z wyłączeniem następujących kart obciążeniowych: PKO Visa Classic, PKO MasterCard Business (srebrne i złote) i karty PKO Diners. W tym czasie nie będzie również możliwe korzystanie z bankomatów PKO Banku Polskiego.

W godzinach 03:31 – 13:00 nastąpi przerwa w akceptacji kart przedpłaconych korporacyjnych - nie będzie można dokonywać operacji płatniczych i wypłat gotówki. Pozostałe karty, w tym najpopularniejsza karta debetowa PKO Ekspres, będą obsługiwane bez zakłóceń

W czasie trwania przerwy od godz. 01:00 do godz. 03:30 nie będzie możliwe wykonywanie transakcji przy użyciu aplikacji IKO połączonej z kontem osobistym w PKO Banku Polskim, od godz. 03:31 – 13:00 transakcje dokonywane przy pomocy aplikacji IKO połączonej z kontem osobistym w PKO Banku Polskim zostaną ograniczone do wypłat z bankomatów oraz płatności w sklepach stacjonarnych.

Portmonetka IKO w czasie przerwy od godz. 00:01 do godz. 13:00 nie będzie działać.

Przepraszamy za utrudnienia.