2015-04-13

Informujemy, że od dnia 19 kwietnia br. (niedziela) od godz. 14:00 do dnia 20 kwietnia br. (poniedziałek) do godz. 07:00 nie będzie możliwe korzystanie z serwisu transakcyjnego  i telefonicznego iPKO, z Portmonetki IKO oraz z płatności w sklepach internetowych za pomocą usługi „Płacę z iPKO” i „Płacę z IKO/BLIK”. iPKO biznes nie będzie dostępne od dnia 19 kwietnia br. (niedziela) od godz. 02:45 do dnia 20 kwietnia br. (poniedziałek) do godz. 07:00. Dodatkowo, w niedzielę 19 kwietnia br. wszystkie oddziały PKO Banku Polskiego będą zamknięte.

W czasie przerwy:

  • karty płatnicze PKO Banku Polskiego będą obsługiwane bez zakłóceń, zarówno w zakresie płatności w sklepach, jak i wypłat z bankomatów (oprócz korporacyjnych przedpłaconych);
  • transakcje przy pomocy aplikacji IKO połączonej z kontem osobistym w PKO Banku Polskim, zostaną ograniczone do wypłat z bankomatów oraz płatności w sklepach stacjonarnych.

Dodatkowo, przypominamy o planowanej przerwie modernizacyjnej w usłudze Powiadomień. Dowiedz się więcej.

Zachęcamy do wykonania wszelkich operacji we wcześniejszym terminie. Za utrudnienia przepraszamy.