2014-11-18

W niedzielę 23.11.2014 r. od godz. 00:01 do godz. 13:00 nie będzie możliwe korzystanie z serwisu transakcyjnego  i telefonicznego iPKO i iPKO biznes, z Portmonetki IKO oraz z płatności w sklepach internetowych za pomocą usługi „Płacę z iPKO” i „Płacę z IKO”.

W godzinach 00:01 – 04:00 nastąpi również przerwa w działaniu bankomatów PKO Banku Polskiego, aplikacji IKO oraz w akceptacji niektórych kart PKO Banku Polskiego:  PKO Ekspres, Aurum, Platinum  i PKO Graffiti, oraz kredytowych, obciążeniowych i przedpłaconych PKO Junior, z wyjątkiem: kart obciążeniowych PKO Visa Classic, PKO MasterCard Business oraz PKO Diners Club i kart dawnego Nordea Bank Polska.

W godzinach 04:01 – 13:00 nie będzie możliwe korzystanie z kart PKO typu Partner i PKO Visa Business Electron oraz kart przedpłaconych, ale pozostałe karty, w tym najpopularniejsza karta debetowa PKO Ekspres, będą obsługiwane bez zakłóceń. Dodatkowo, w tym czasie możliwe będzie wypłacanie gotówki i płatności w sklepach stacjonarnych przy pomocy aplikacji IKO połączonej z kontem osobistym w PKO Banku Polskim.

Zachęcamy do wykonania wszelkich operacji we wcześniejszym terminie. Za utrudnienia przepraszamy.