2015-05-21

W niedzielę 24 maja 2015 r. od godz. 02:00 do godz. 03:00 nie będzie możliwe korzystanie z serwisu internetowego i telefonicznego iPKO i iPKO biznes oraz z płatności w sklepach internetowych „Płacę z iPKO” i „Płacę z IKO”.

Nastąpi również przerwa w akceptacji kart przedpłaconych korporacyjnych, kart kredytowych oraz następujących kart obciążeniowych: Visa Gold, Visa Classic Adm., MasterCard Corporate, MasterCard Corporate Executive.

Karty debetowe, przedpłacone Junior oraz następujące karty obciążeniowe: PKO Visa Classic, PKO MasterCard Business (srebrne i złote) i karty PKO Diners będą obsługiwane bez zakłóceń.

W czasie trwania przerwy transakcje dokonywane przy pomocy aplikacji IKO połączonej z kontem osobistym w PKO Banku Polskim zostaną ograniczone do wypłat z bankomatów oraz płatności w sklepach stacjonarnych.

Portmonetka IKO w czasie przerwy nie będzie działać.

Przepraszamy za utrudnienia.