2016-11-23

Informujemy, że w związku z planowanymi pracami informatycznymi w niedzielę 27 listopada 2016 r.: od godz. 00:00 do godz. 15:00 nie będzie możliwe korzystanie z serwisu internetowego i telefonicznego iPKO i iPKO biznes oraz z płatności w sklepach internetowych „Płacę z iPKO”, „Płacę z IKO” oraz kartami płatniczymi PKO Banku Polskiego objętymi usługą 3D-Secure w sklepach oznaczonych MasterCard SecureCode lub Verified by Visa.

W czasie trwania przerwy transakcje dokonywane przy pomocy aplikacji IKO połączonej z kontem osobistym w PKO Banku Polskim zostaną ograniczone do wypłat z bankomatów oraz płatności w sklepach stacjonarnych. Nie będzie możliwości realizacji płatności BLIK w internecie ani przelewów z aplikacji IKO.

Karty płatnicze PKO Banku Polskiego będą działać bez zakłóceń, zarówno w zakresie płatności w sklepach, jak i wypłat z bankomatów, z wyjątkiem płatności internetowych dokonywanych kartami z usługą 3D-Secure.

Przepraszamy za utrudnienia.