2015-12-29

W nocy z 31 grudnia 2015r. (czwartek) na 1 stycznia 2016r. (piątek) od godz. 22:15 do godz. 07:30 nie będzie możliwe korzystanie z serwisu internetowego i telefonicznego iPKO i iPKO biznes oraz z płatności w sklepach internetowych „Płacę z iPKO” i „Płacę z IKO”.

Karty płatnicze PKO Banku Polskiego będą działać bez zakłóceń, zarówno w zakresie płatności w sklepach, jak i wypłat z bankomatów.

W czasie trwania przerwy transakcje dokonywane przy pomocy aplikacji IKO połączonej z kontem osobistym w PKO Banku Polskim zostaną ograniczone do wypłat z bankomatów oraz płatności w sklepach stacjonarnych.

Portmonetka IKO w czasie przerwy nie będzie działać.

Dodatkowo, od czwartku 31 grudnia 2015r. od godz. 16:00 do piątku 1 stycznia 2015r. do godz. 07:30 nie będzie możliwe wykonanie przelewów z karty kredytowej oraz spłat kart kredytowych PKO Banku Polskiego w serwisie internetowych i telefonicznym iPKO.

Przepraszamy za utrudnienia.