2016-03-02

Informujemy, że w związku z planowanymi pracami informatycznymi w niedzielę 6 marca 2016 r.:

  • od godz. 00:10 do godz. 13:00 nie będzie możliwe korzystanie z serwisu internetowego i telefonicznego iPKO i iPKO biznes oraz z płatności w sklepach internetowych „Płacę z iPKO”;
  • od godz. 00:10 do godz. 5:00 wystąpi przerwa w działaniu aplikacji IKO, Portmonetki IKO oraz płatności w sklepach internetowych „Płacę z IKO”;
  • od godz. 5:00 do godz. 13:00 transakcje dokonywane przy pomocy aplikacji IKO połączonej z kontem osobistym w PKO Banku Polskim zostaną ograniczone do wypłat z bankomatów oraz płatności w sklepach stacjonarnych.

Karty płatnicze PKO Banku Polskiego będą działać bez zakłóceń, zarówno w zakresie płatności w sklepach, jak i wypłat z bankomatów.

Przepraszamy za utrudnienia.