2013-12-04

W niedzielę 8 grudnia 2013 r. od godz. 00:01 maksymalnie do godz. 13:30 nie będzie możliwe korzystanie z serwisu internetowego i telefonicznego iPKO i iPKO biznes oraz z płatności w sklepach internetowych „Płacę z iPKO” i „Płacę z IKO”. Nastąpi również przerwa w akceptacji kart PKO typu Partner i PKO Visa Business Electron oraz kart przedpłaconych - nie będzie można dokonywać operacji płatniczych i wypłat gotówki.

Pozostałe karty, w tym najpopularniejsza karta debetowa PKO Ekspres, będą obsługiwane bez zakłóceń.

W czasie trwania przerwy transakcje dokonywane przy pomocy aplikacji IKO połączonej z kontem osobistym w PKO Banku Polskim zostaną ograniczone do wypłat z bankomatów oraz płatności w sklepach stacjonarnych.

Portmonetka IKO w okresie przerwy nie będzie działać.

Przepraszamy za utrudnienia.