2014-07-16

W niedzielę 20 lipca 2014 r. od godz. 01:30 do godz. 05:30 nie będzie możliwe korzystanie z bankomatów i z kart płatniczych PKO Banku Polskiego oraz aplikacji IKO w bankomatach i punktach handlowo-usługowych.

Nie będzie możliwe dokonywanie płatności w punktach handlowo-usługowych oraz wypłata gotówki z bankomatów:

  • kartami debetowymi do rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych: PKO Ekspres (w tym kartami Aurum i Platinium, PKO Graffiti);
  • kartami debetowymi do rachunków walutowych;
  • kartami do rachunków firmowych PKO Biznes Partner i PKO Visa Business Electron,
  • kartami kredytowymi: Błękitną kartą kredytową, kartą Student oraz PKO Euro Biznes,
  • kartami przedpłaconymi
  • Instrumentem pieniądza elektronicznego (Maestro MOPS),
  • kartami debetowymi Inteligo,
  • IKO.

Ponadto mogą wystąpić utrudnienia w akceptacji płatności:

  • kartami kredytowymi: Przejrzystą, Srebrną i Złotą kartą kredytową (w tym Partnerską kartą PKO Vitay), Własny Kąt, PKO Visa Infinite, PKO MasterCard Platinum, a także PKO Visa Business Credit (srebrna i złota), oraz kartami kredytowymi Inteligo
  • kartami obciążeniowymi: PKO Visa Gold, PKO MasterCard Corporate Executive, PKO MasterCard Corporate i Municipium.

Bez zakłóceń będą funkcjonować (za wyjątkiem możliwości wypłaty gotówki w bankomatach PKO Banku Polskiego):

  • karty obciążeniowe: PKO Visa Classic, PKO MasterCard Business (srebrne i złote) oraz 
  • PKO Diners Club.

Serwis internetowy, mobilny i telefoniczny iPKO i iPKO biznes, Inteligo, płatności w Internecie „Płacę z iPKO”, „Płacę z Inteligo” i „Płacę z IKO” oraz pozostałe funkcje aplikacji IKO będą działały bez zakłóceń

Przepraszamy za utrudnienia.