Informujemy, że w związku z planowanymi pracami informatycznymi:
- w sobotę 28 lipca od godz. 00:00 do godz. 2:00 nie będzie możliwe korzystanie z aplikacji IKO (w tym realizowanie za pomocą IKO transakcji w bankomatach i wpłatomatach, punktach handlowo-usługowych, realizacja płatności w sklepach internetowych za pomocą „Płacę z iPKO” potwierdzanych kodem lub czekiem BLIK).
W czasie przerwy serwis transakcyjny iPKO oraz płatności w Internecie „Płacę z iPKO” (niepotwierdzane kodem BLIK) będą działały bez zakłóceń. - w niedzielę 29 lipca od godz. 2:30 do godz. 4:00 nie będzie możliwe korzystanie z serwisu internetowego i telefonicznego iPKO i iPKO biznes oraz z płatności w sklepach internetowych za pomocą usługi „Płacę z iPKO”.
W czasie przerwy, działanie aplikacji IKO połączonej z kontem osobistym w PKO Banku Polskim zostanie ograniczone do realizacji wypłat z bankomatów oraz płatności w sklepach stacjonarnych.
Wszystkie karty, w tym najpopularniejsza karta debetowa PKO Ekspres, powinny działać bez zakłóceń.
Zachęcamy do wykonania wszelkich operacji we wcześniejszym terminie.
Za utrudnienia przepraszamy.