2018-06-13

Informujemy, że w związku z planowanymi pracami informatycznymi w niedzielę 17 czerwca:

  • od godz. 00:00 do godz. 13:00 nie będzie możliwe korzystanie z serwisu internetowego i telefonicznego iPKO i iPKO biznes oraz z płatności w sklepach internetowych za pomocą usługi „Płacę z iPKO”;
  • od godz. 00:00 do godz. 03:00 nie będzie możliwe korzystanie z aplikacji IKO (w tym realizowanie za pomocą IKO transakcji w bankomatach i wpłatomatach, punktach handlowo-usługowych, realizacja płatności w sklepach internetowych za pomocą „Płacę z iPKO” potwierdzanych kodem lub czekiem BLIK oraz transakcji zbliżeniowych w punktach handlowo-usługowych); 
  • od godz. 03:00 do godz. 13:00 działanie aplikacji IKO połączonej z kontem osobistym w PKO Banku Polskim zostanie ograniczone do wypłat z bankomatów, płatności w sklepach stacjonarnych oraz realizacji płatności w sklepach internetowych za pomocą BLIK.

Wszystkie karty, w tym najpopularniejsza karta debetowa PKO Ekspres, będą obsługiwane bez zakłóceń.

Przepraszamy za utrudnienia.