2018-03-02

Informujemy, że w związku z planowanymi pracami informatycznymi w serwisie  internetowym i telefonicznym iPKO i iPKO biznes oraz aplikacji IKO:

  • od piątku (2.03.) od godz. 20:00 do soboty (3.03) do godz. 08:00 oraz od soboty (3.03) od godz. 20:00 do niedzieli (4.03) do godz. 08:00 nie będzie możliwe wnioskowanie o pożyczkę gotówkową
  • w sobotę (3.03) od godz. 00:00 do godz. 6:00 nie będzie możliwe realizowanie:
    - przelewów zagranicznych/walutowych,
    - międzybankowych przelewów na numer telefonu BLIK,
    - przelewów natychmiastowych (Express Elixir).

W czasie przerwy pozostałe funkcje serwisu internetowego i telefonicznego iPKO i iPKO biznes, aplikacja IKO oraz wszystkie karty płatnicze PKO Banku Polskiego będą działały bez zakłóceń.

Za utrudnienia przepraszamy.