Informujemy, że w związku z planowanymi pracami informatycznymi w serwisie internetowym i telefonicznym iPKO i iPKO biznes oraz aplikacji IKO:
- od piątku (2.03.) od godz. 20:00 do soboty (3.03) do godz. 08:00 oraz od soboty (3.03) od godz. 20:00 do niedzieli (4.03) do godz. 08:00 nie będzie możliwe wnioskowanie o pożyczkę gotówkową
- w sobotę (3.03) od godz. 00:00 do godz. 6:00 nie będzie możliwe realizowanie:
- przelewów zagranicznych/walutowych,
- międzybankowych przelewów na numer telefonu BLIK,
- przelewów natychmiastowych (Express Elixir).
W czasie przerwy pozostałe funkcje serwisu internetowego i telefonicznego iPKO i iPKO biznes, aplikacja IKO oraz wszystkie karty płatnicze PKO Banku Polskiego będą działały bez zakłóceń.
Za utrudnienia przepraszamy.