2017-11-23

Informujemy, że w związku z planowanymi pracami informatycznymi w niedzielę 26 listopadaod godz. 00:00 do godz. 13:00 nie będzie możliwe korzystanie z serwisu internetowego i telefonicznego iPKO i iPKO biznes oraz z płatności w sklepach internetowych „Płacę z iPKO”. W czasie trwania przerwy działanie aplikacji IKO połączonej z kontem osobistym w PKO Banku Polskim, zostanie ograniczona do realizacji wypłat z bankomatów oraz płatności w sklepach stacjonarnych.

Wszystkie karty płatnicze PKO Banku Polskiego w czasie przerwy będą obsługiwane bez zakłóceń, zarówno w zakresie płatności w sklepach, jak i wypłat z bankomatów.

Jednocześnie zachęcamy, aby przed rozpoczęciem powyższych prac, zweryfikować w serwisie internetowym lub telefonicznym  iPKO, aplikacji IKO albo w oddziale, posiadany limit indywidualny dla płatności kartą w Internecie. W czasie przerwy nie będzie to możliwe.

Za utrudnienia przepraszamy.