2017-05-04

Informujemy, że w związku z planowanymi pracami informatycznymi w niedzielę 7 maja 2017 r.: od godz. 01:00 do godz. 05:00

  • nie będzie możliwe korzystanie z aplikacji IKO (w tym realizowanie za pomocą IKO transakcji w bankomatach i wpłatomatach, punktach handlowo-usługowych, realizacja płatności w sklepach internetowych za pomocą „Płacę z IKO” potwierdzanych kodem lub czekiem BLIK),
  • niedostępne będą zakładki „Przelewy zagraniczne” i „Karty” w serwisie iPKO.

Ponadto od godz. 3:00 do godz. 4:00 nie będzie możliwe korzystanie z serwisu internetowego i telefonicznego iPKO i iPKO biznes.

W czasie przerwy płatności w Internecie „Płacę z iPKO” (nie związane z kodem lub czekiem BLIK) oraz transakcje dokonywane kartami płatniczymi PKO Banku Polskiego będą działały bez zakłóceń.


Za utrudnienia przepraszamy.