2013-09-02

Z płatności mobilnych IKO mogą od dziś korzystać wszyscy. PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty portmonetkę IKO – specjalną wersję aplikacji dla osób niebędących klientami Banku. Wygląd aplikacji, zabezpieczenia,  a także sposób dokonywania płatności, są takie same, jak dla aplikacji IKO, z której korzystają klienci Banku. Dzięki aplikacji można płacić w sklepach tradycyjnych i internetowych, wypłacać gotówkę z bankomatów PKO Banku Polskiego bez użycia karty płatniczej, realizować czeki bez konieczności połączenia z Internetem i dokonywać przelewów na numer telefonu odbiorcy również takiego, który nie ma aktywnej aplikacji IKO. Użytkownicy portmonetki IKO zyskują bezpłatny dostęp do sieci 3000 bankomatów PKO Banku Polskiego i wszystkich punktów akceptujących płatności IKO – 60 tysięcy terminali eService oraz kilku tysięcy sklepów internetowych.

Do zarządzania portmonetką IKO powstał specjalny serwis https://portmonetka.pkobp.pl. Można w nim między innymi sprawdzić saldo rachunku portmonetki, dostępne i nierozliczone środki, historię transakcji i operacji niefinansowych z możliwością ich filtrowania według daty, kwoty i rodzaju, a także nadać hasło do czeków. Użytkownik portmonetki w dogodnym dla siebie momencie będzie mógł przekształcić ją w rachunek bankowy, bez konieczności odwiedzania oddziału Banku. Więcej informacji o portmonetce IKO znajduje się tutaj.