2011-01-19

Klienci bankowości elektronicznej iPKO oraz Inteligo mogą skorzystać z atrakcyjnych promocji w sieci Play. Zasilając swoje konta telefoniczne, zyskują 10 proc. doładowania. Klienci Inteligo mogą dodatkowo wygrać smartfony biorąc udział w konkursie „Graj w Play i wygrywaj z Inteligo”. Klienci zasilający telefony Play za pomocą serwisu iPKO lub Inteligo do 13 lutego 2011 roku mogą skorzystać z atrakcyjnej promocji. Za każde zasilenie kwotą minimum 30 zł, otrzymają dodatkowe 10 proc. doładowania do wykorzystania na rozmowy, SMS-y i MMS-y do wszystkich sieci. Ponadto klienci Inteligo mogą wziąć udział w konkursie „Graj w Play i wygrywaj z Inteligo” nagradzającym osobę, która zasili swoje konto telefoniczne na kartę w Play najwyższą łączną kwotą w czasie trwania jednej edycji promocji (część bonusowa doładowań nie jest doliczana). Wszystkie doładowania konkursowe muszą zostać wykonane z konta Inteligo, minimalna wysokość zasilenia to 30 zł. Nagrodami w każdej edycji konkursu są: smartfon Samsung Galaxy S i9000 za zajęcie pierwszego miejsca oraz zestawy „Play Online na kartę”, czyli modem Huawei E1750C wraz ze starterem 1GB, za zajęcie miejsc od 2 do 13. Ostatnia edycja konkursu zakończy się 20 kwietnia br. Nagrodzone mogą zostać tylko osoby, które wyraziły zgodę na przetwarzanie swoich danych w celach marketingowych. Aktualizacji takiej zgody można dokonać w dowolnym momencie u Konsultantów Inteligo (800 121 121). Klienci Inteligo mogą wygodnie zasilić swoje konta komórkowe poprzez:

  • serwis www.inteligo.pl,
  • serwis mobilny w telefonach komórkowych – czyli lekką wersję serwisu transakcyjnego Inteligo
  • SMS

Natomiast klienci PKO Banku Polskiego korzystający z bankowości elektronicznej mogą dokonać zasilenia telefonu poprzez internetowy kanał dostępu do rachunku - iPKO - oraz bankomaty PKO Banku Polskiego. Akcję „Graj w Play i wygrywaj z Inteligo” organizuje IFS S.A, a promocję „10% doładowania więcej za doładowanie Play w Inteligo” i „10% doładowania więcej za doładowanie Play w iPKO”- IFS S.A. we współpracy z Operatorem.

***

PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego pod względem wyników finansowych. Po 3. kwartale 2010 roku osiągnął zysk netto w wysokości 2,5 mld zł, co stanowiło blisko 29 proc. zysku polskiego sektora bankowego w tym okresie. Z 28-procentowym udziałem w rynku Bank zajmuje także czołowe miejsce w sprzedaży kredytów, oferując oprócz tradycyjnych kredytów hipotecznych również preferencyjne kredyty mieszkaniowe z dopłatą państwa. PKO Bank Polski jest wielokrotnie nagradzany w wielu prestiżowych rankingach. Oferta kredytu hipotecznego, pod względem dostosowania do nietypowych oczekiwań klientów, została uznana za najlepszą na rynku przez porównywarkę finansową Comperia.pl. Bank został również doceniony za elastyczność oferty tych kredytów, które mogą być udzielane na sfinansowanie różnych celów oraz w kategorii najlepszego banku oszczędnościowo-inwestycyjnego. Aż pięć produktów PKO Banku Polskiego: kredyt hipoteczny, kredyt gotówkowy, konto, lokata i karta kredytowa, zostało nagrodzonych przez miesięcznik Reader’s Digest certyfikatami „Produkt Roku 2010” jako najczęściej i najchętniej wybierane przez klientów. Bank jest też m.in. laureatem „Złotego Bankiera” za najlepszy na rynku kredyt hipoteczny, a także zwycięzcą konkursu „Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców” oraz posiadaczem certyfikatu „Firma Przyjazna Klientowi”. Według analiz firmy badawczej MillwardBrown SMG/KRC PKO Bank Polski cieszy się najwyższym zaufaniem spośród badanych instytucji finansowych – 3/4 ankietowanych ufa jego stabilności finansowej. PKO Bank Polski jest również najsilniejszym wizerunkowo bankiem w kraju, o czym świadczy pozycja lidera rankingu „Top Marka” według magazynu Press. Jest także najdroższą marką na polskim rynku bankowym. Specjaliści z magazynu The Banker wycenili jej wartość na miliard dolarów, a w rankingu Rzeczpospolitej „Polskie Marki 2010” jej wartość została określona na 3,6 mld zł.