W niedzielę 24 sierpnia 2014 r. od godz. 02:00 do godz. 06:10 nie będzie możliwe korzystanie z serwisu transakcyjnego i telefonicznego iPKO i iPKO biznes oraz z płatności w sklepach internetowych za pomocą usługi „Płacę z iPKO” i „Płacę z IKO”.
Nastąpi również przerwa w akceptacji kart PKO typu Partner i PKO Visa Business Electron, kart kredytowych, kart przedpłaconych oraz kart do rachunków walutowych - nie będzie można dokonywać operacji płatniczych i wypłat gotówki.
Pozostałe karty, w tym najpopularniejsza karta debetowa PKO Ekspres, będą obsługiwane bez zakłóceń.
W czasie przerwy, transakcje przy pomocy aplikacji IKO połączonej z kontem osobistym w PKO Banku Polskim, zostaną ograniczone do wypłat z bankomatów oraz płatności w sklepach stacjonarnych.
Portmonetka IKO w czasie przerwy nie będzie działać.
Zachęcamy do wykonania wszelkich operacji we wcześniejszym terminie. Za utrudnienia przepraszamy.