2011-09-29

W ramach promocji klienci PKO Banku Polskiego mogą uzyskać kredyt hipoteczny w PLN z marżą na poziomie 1,1 proc. w pierwszym roku spłaty oraz bez prowizji za udzielenie. Z oferty skorzystać mogą klienci, którzy spełnią równocześnie następujące warunki:

  • posiadają lub założą dowolny rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy w Banku
  • posiadają lub zdecydują się na kartę kredytową w Banku lub skorzystają z Programu Oszczędnościowego Niższa Rata albo ubezpieczenia na życie, które w ofercie dostępne będzie od października br.
  • skorzystają z ubezpieczenia na wypadek utraty pracy i hospitalizacji na okres 4 lat oferowanego przez Bank.

Promocja dotyczy kredytu mieszkaniowego Własny Kąt w PLN. Umożliwia on sfinansowanie do 100% wartości nieruchomości, a maksymalny okres kredytowania sięga nawet 40 lat. Każdego roku klienci mogą skorzystać z „wakacji kredytowych”, tj. jednego miesiąca bez konieczności spłacania raty. Karencja w spłacie kapitału może wynieść nawet do 36 miesięcy. Dodatkowo dzięki dostępowi do elektronicznej Centralnej Bazy Danych Ksiąg Wieczystych doradcy bankowi sami sprawdzają stan prawny nieruchomości, zatem klienci w większości przypadków zwolnieni są z obowiązkowej wizyty w sądzie. Klienci, którzy do końca września zdecydują się na kartę kredytową PKO Banku Polskiego: Błękitną, Srebrną lub Złotą nie poniosą opłaty rocznej za jej użytkowanie. Dodatkowo do kart Srebrnych i Złotych otrzymają bonus promocyjny na rachunek karty odpowiednio 30 zł i 50 zł, pod warunkiem dokonania jednej operacji w określonym terminie. Kredyty hipoteczne oferowane przez PKO Bank Polski należą do najpopularniejszych na rynku. Od dłuższego czasu Bank pozostaje liderem sprzedaży złotowych kredytów mieszkaniowych - w II kwartale tego roku udział Banku w nowej sprzedaży tych kredytów sięgał blisko 25 proc. Promocji towarzyszyć będzie kampania reklamowa z hasłem „Dla wszystkich, którzy dorośli do własnego mieszkania”. Wystartuje 3 października i prowadzona będzie z wykorzystaniem m.in: telewizji i nowymi spotami reklamowymi z kolejnym wcieleniem Szymona Majewskiego jako opiekunki klienta kredytu hipotecznego, emitowane w głównych stacjach oraz w kanałach tematycznych, Internetu – wiodących portali internetowych oraz serwisów nieruchomościowych oraz materiałów BTL w placówkach. Reklamę przygotowała agencja DDB. Autorem kreacji w Internecie jest agencja OS3. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann, za planowanie i zakup kampanii w Internecie odpowiada Value Media i Cube Group.

***

PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego. Zgodnie z wyliczeniami firmy Intelace Research, z aktywami na poziomie 42,232 mld euro według stanu na koniec 2010 roku, jest też największym bankiem w Europie Środkowo-Wschodniej. Skonsolidowany zysk netto PKO Banku Polskiego za 1. półrocze 2011 roku wyniósł 1,838 mld zł. Z ponad 25-procentowym udziałem w rynku Bank zajmuje także czołowe miejsce w sprzedaży złotowych kredytów hipotecznych, oferując oprócz tradycyjnych kredytów hipotecznych również preferencyjne kredyty mieszkaniowe z dopłatą państwa. PKO Bank Polski jest regularnie nagradzany w prestiżowych rankingach. Oferta kredytu hipotecznego, pod względem dostosowania do nietypowych oczekiwań klientów, została uznana za najlepszą na rynku przez portal finansowy Comperia.pl. Bank został również doceniony za elastyczność oferty tych kredytów, które mogą być udzielane na sfinansowanie różnych celów oraz w kategorii najlepszego banku oszczędnościowo-inwestycyjnego. Aż pięć produktów PKO Banku Polskiego: kredyt hipoteczny, kredyt gotówkowy, konto, lokata i karta kredytowa, zostało nagrodzonych przez miesięcznik Reader's Digest certyfikatami "Produkt Roku 2010" jako najczęściej i najchętniej wybierane przez klientów. Bank jest też m.in. laureatem "Złotego Bankiera" za najlepszy na rynku kredyt gotówkowy i kredyt dla firm, zwycięzcą konkursu "Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców", posiadaczem certyfikatu "Firma Przyjazna Klientowi" oraz najlepszym bankiem komercyjnym według Warsaw Business Journal. Innowacyjne rozwiązania bankowości korporacyjnej PKO Banku Polskiego zostały nagrodzone w konkursie Europrodukt. Bank otrzymał w ostatniej edycji tego konkursu trzy statuetki w kategorii produkt - za rachunek płacowy i skonsolidowany oraz rachunek escrow. Nowoczesne rozwiązania technologiczne wdrażane przez Bank zostały z kolei docenione przez Gazetę Bankową, która przyznała mu tytuł "Bankowego Lidera Informatyki Instytucji Finansowych 2010". Według analiz firmy badawczej MillwardBrown SMG/KRC PKO Bank Polski cieszy się najwyższym zaufaniem spośród badanych instytucji finansowych działających w Polsce - 3/4 ankietowanych ufa jego stabilności finansowej. PKO Bank Polski jest również najsilniejszym wizerunkowo bankiem w kraju, o czym świadczy pozycja lidera rankingu "Top Marka" według magazynu Press. Jest także najdroższą marką na polskim rynku bankowym. Specjaliści z magazynu The Banker wycenili jej wartość na półtora miliarda dolarów, a w rankingu Rzeczpospolitej "Polskie Marki 2010" jej wartość została określona na 3,6 mld zł.