Nowa wersja serwisu mobilnego iPKO od 21.09.2016 r. jest już dostępna. Nowy wygląd serwisu nawiązuje do stylistyki aktualnych serwisów PKO Banku Polskiego – pkobp.pl i ipko.pl oraz aplikacji mobilnej IKO.
Serwis mobilny iPKO zmienił się przede wszystkim w warstwie graficznej, niemniej jednak znajduje się w nim również kilka dodatkowych funkcji, które ułatwią korzystanie z usług PKO Banku Polskiego w telefonie:
- Nowa strona logowania
Nowy serwis mobilny iPKO jest dostępny pod adresem https://m.ipko.pl i możesz się do niego logować używając dotychczasowych danych logowania. Dowiedz się wiecej o nowym sposobie logowania.
- Nowastrona główna po zalogowaniu
Na stronie głównej po zalogowaniu prezentowane będą kluczowe informacje o posiadanych przez Ciebie produktach. Strona będzie dynamiczna, dopasowana pod każdego klienta i posiadane przez niego produkty.
- Nowa nawigacja
W serwisie mobilnym iPKO pojawiło się menu boczne, tzw. „hamburger”, zawierające skróty do funkcji serwisu. Możesz również korzystać z przycisku „wstecz” w przeglądarce, który umożliwia powrót do poprzednio oglądanych ekranów, bez utraty danych czy sesji logowania do serwisu.
- Historia transakcji
W serwisie mobilnym iPKO, po wejściu w szczegóły konta, zobaczysz historię swoich operacji.
- Spłata karty kredytowej
W serwisie mobilnym iPKO zyskujesz możliwość dokonania spłaty wybranej kwoty zadłużenia na karcie kredytowej, podobnie jak w aplikacji mobilnej IKO. Do wyboru: możliwość spłaty całego zadłużenia, jego części lub kwoty minimalnej.
- Blokowanie karty płatniczej
W nowym serwis mobilnym iPKO możesz szybko i sprawnie zablokować swoją kartę debetową lub kredytową online bez konieczności kontaktu z pracownikiem infolinii Banku lub wizyty w oddziale.
- Otwieranie lokat i szybki kontakt z infolinią w celu zakupu produktów
W serwisie mobilnym iPKO otworzysz teraz lokaty, które dotychczas były dostępne tylko w pełnej wersji serwisu internetowego iPKO. Dodatkowo zyskasz możliwość szybkiego przejścia do wniosku kontaktowego, z którego możesz połączyć się bezpośrednio z konsultantem Banku w celu poznania i zakupu produktu, albo zamówić rozmowę zwrotną.
- Przypominamy o zasadach bezpiecznego logowania i korzystania z bankowości internetowej i mobilnej
Przed zalogowaniem do serwisu internetowego lub mobilnego iPKO upewnij się, że wykorzystywane połączenie jest szyfrowane, a adres strony zaczyna się od „https” odpowiednio dla serwisu mobilnego https://m.ipko.pl i https://www.ipko.pl dla pełnej wersji serwisu internetowego. Pamiętaj, że logowanie do serwisu iPKO nie wymaga podania kodu jednorazowego. W sytuacji, gdy działanie serwisu wzbudza u Ciebie niepewność, przerwij logowanie i skontaktuj się z infolinią: 800 302 302 lub +48 81 535 60 60 (opłata zgodna z taryfą operatora) lub z dowolnym oddziałem PKO Banku Polskiego - więcej