2016-09-21

Nowa wersja serwisu mobilnego iPKO od 21.09.2016 r. jest już dostępna. Nowy wygląd serwisu nawiązuje do stylistyki aktualnych serwisów PKO Banku Polskiego – pkobp.pl i ipko.pl oraz aplikacji mobilnej IKO.

Serwis mobilny iPKO zmienił się przede wszystkim w warstwie graficznej, niemniej jednak znajduje się w nim również kilka dodatkowych funkcji, które ułatwią korzystanie z usług PKO Banku Polskiego w telefonie:

 Nowa strona logowania

  • Nowastrona główna po zalogowaniu
    Na stronie głównej po zalogowaniu prezentowane będą kluczowe informacje o posiadanych przez Ciebie produktach. Strona będzie dynamiczna, dopasowana pod każdego klienta i posiadane przez niego produkty.

 Nowa strona główna po zalogowaniu

  • Nowa nawigacja
    W serwisie mobilnym iPKO pojawiło się menu boczne, tzw. „hamburger”, zawierające skróty do funkcji serwisu. Możesz również korzystać z przycisku „wstecz” w przeglądarce, który umożliwia powrót do poprzednio oglądanych ekranów, bez utraty danych czy sesji logowania do serwisu.

 Nowa nawigacja

  • Historia transakcji
    W serwisie mobilnym iPKO, po wejściu w szczegóły konta, zobaczysz historię swoich operacji.

 Historia transakcji

  • Spłata karty kredytowej
    W serwisie mobilnym iPKO zyskujesz możliwość dokonania spłaty wybranej kwoty zadłużenia na karcie kredytowej, podobnie jak w aplikacji mobilnej IKO. Do wyboru: możliwość spłaty całego zadłużenia, jego części lub kwoty minimalnej.

 Spłata karty kredytowej

  • Blokowanie karty płatniczej
    W nowym serwis mobilnym iPKO możesz szybko i sprawnie zablokować swoją kartę debetową lub kredytową online bez konieczności kontaktu z pracownikiem infolinii Banku lub wizyty w oddziale.

 

  • Otwieranie lokat i szybki kontakt z infolinią w celu zakupu produktów
    W serwisie mobilnym iPKO otworzysz teraz lokaty, które dotychczas były dostępne tylko w pełnej wersji serwisu internetowego iPKO. Dodatkowo zyskasz możliwość szybkiego przejścia do wniosku kontaktowego, z którego możesz połączyć się bezpośrednio z konsultantem Banku w celu poznania i zakupu produktu, albo zamówić rozmowę zwrotną.  

 Otwieranie lokat i szybki kontakt z infolinią w celu zakupu produktów

  • Przypominamy o zasadach bezpiecznego logowania i korzystania z bankowości internetowej i mobilnej
    Przed zalogowaniem do serwisu internetowego lub mobilnego iPKO upewnij się, że wykorzystywane połączenie jest szyfrowane, a adres strony zaczyna się od „https” odpowiednio dla serwisu mobilnego https://m.ipko.pl i https://www.ipko.pl dla pełnej wersji serwisu internetowego. Pamiętaj, że logowanie do serwisu iPKO nie wymaga podania kodu jednorazowego. W sytuacji, gdy działanie serwisu wzbudza u Ciebie niepewność, przerwij logowanie i skontaktuj się z infolinią: 800 302 302 lub +48 81 535 60 60 (opłata zgodna z taryfą operatora) lub z dowolnym oddziałem PKO Banku Polskiego - więcej