2017-07-07

W aplikacji mobilnej IKO na telefony z systemem Android i Windows Phone pojawiło się kilka funkcji, które pozwolą Ci sprawnie zaplanować cykliczne wydatki oraz kontrolować płatności z datą przyszłą.

 

  • Zlecenia stałe
    Dotychczas w aplikacji mobilnej IKO można było jedynie przeglądać utworzone wcześniej zlecenia stałe. Dzięki aktualizacji zyskasz możliwość zarządzania swoimi zleceniami stałymi w szerszym zakresie:
    Dodawaj nowe zlecenia stałe: wystarczy wejść w aplikacji IKO w sekcję Płatności > Zlecenia stałe i nacisnąć ikonę z symbolem +, aby ustalić nowe zlecenie.
    Dopłacaj do ustalonego zlecenia stałego, gdy masz nieplanowane, jednorazowe zwiększenie opłaty. Wystarczy wejść w szczegóły danego zlecenia stałego i wybrać z menu kontekstowego opcję „Dopłać” oraz podać kwotę dopłaty do najbliższej realizacji tego zlecenia.
    Kiedy może Ci się to przydać? Np. wtedy, gdy płacisz za telewizję kablową 50 zł, ale w danym miesiącu zdarzyło Ci się obejrzeć film z płatnej telewizji VOD i musisz dopłacić 20 zł. Nie musisz w tym momencie zmieniać zlecenia stałego, tylko dopłacasz jednorazowo dodatkową kwotę, bez konieczności wypełniania danych odbiorcy
    Przypominamy, że zlecenia stałe to możliwość ustawienia płatności o stałej wartości np. za prąd, gaz, rachunki telefoniczne lub internetowe. Zlecenie stałe  realizowane jest w regularnych odstępach czasowych, do określonej daty lub  do jego odwołania.
  • Seria przelewów
    Ustal serię przelewów za pośrednictwem aplikacji mobilnej IKO, aby zlecić jednocześnie kilka przelewów o dowolnych kwotach, tytułach operacji oraz datach do jednego odbiorcy tylko raz podając jego dane.
  • Blokowanie środków w przelewach z datą przyszłą
    Zlecając w aplikacji IKO przelew z datą przyszłą możesz zablokować potrzebną kwotę do realizacji przelewu. Wystarczy na ekranie przelewu zaznaczyć opcję „Zablokuj środki pod operację”, a zapewnisz sobie potrzebną kwotę do wykonania przelewu.

W sytuacji, gdy będziesz potrzebować pieniędzy, skorzystaj z pożyczki. W nowej wersji aplikacji IKO zawnioskujesz o dodatkowe środki klikając w reklamę lub odnośnik w Ofercie dla Ciebie - dowiedz się więcej o pożyczce dostępniej przez aplikację IKO.

Dodatkowo – jeśli jesteś nowym klientem -  możesz o aktywować aplikację IKO od razu po otworzeniu konta w PKO Banku Polskim i w trakcie aktywacji aplikacji ustalić stałe hasło do serwisu internetowego iPKO - dowiedz się więcej o zmianie hasła tymczasowego na stałe przez aplikację IKO.

Funkcje aplikacji mobilnej IKO.

Sprawdź również nowości w aplikacji IKO na iPhone