2012-08-03

Uprzejmie informujemy, że oferta w zakresie iPKO biznes została rozszerzona o tokeny mobilne iPKO biznes oraz aplikację iPKO biznes na BlackBerry.

  1. Token mobilny iPKO biznes. Token mobilny iPKO biznes to aplikacja instalowana na telefonie komórkowym, służąca do generowania haseł w procesie logowania do iPKO biznes oraz kodów jednorazowych do potwierdzania transakcji realizowanych w iPKO biznes. Udostępnienie tokena mobilnego iPKO biznes dla Użytkownika wymaga złożenia stosownej dyspozycji przez Posiadacza rachunku na formularzu „Aktywacja/Dezaktywacja/Zmiana dostępu do iPKO biznes”. Wówczas pracownik Banku skontaktuje się z Użytkownikiem w celu przesłania SMS z PIN inicjalnym oraz linkiem do pobrania aplikacji Token iPKO biznes. Aplikacja tokena mobilnego iPKO biznes wymaga jej samodzielnego pobrania i zainstalowania na urządzeniu mobilnym przez Użytkownika iPKO biznes. PIN inicjalny powinien być zmieniony przez Użytkownika na PIN indywidualny, w ramach procesu personalizacji tokena. Personalizacja tokena nie oznacza jego aktywacji, która powinna być wykonana przez Użytkownika w serwisie iPKO biznes.
  2. iPKO biznes na BlackBerry. iPKO biznes na BlackBerry to mobilna wersja iPKO biznes dla użytkowników urządzeń BlackBerry. Zaletą oferty iPKO biznes na BlackBerry jest szeroki zakres funkcjonalności obejmujący, m.in.: - wbudowany Token mobilny iPKO biznes, - prezentację listy rachunków bieżących i historii transakcji, - możliwość podpisywania przelewów i paczek operacji, - prezentacja szczegółów rachunku, depozytów terminowych, szczegółów lokaty, szczegółów transakcji z historii, listy transakcji nierozliczonych, szczegółów transakcji nierozliczonych, listy operacji do podpisania, listy paczek do podpisania, szczegółów paczki oczekującej na podpisanie, - możliwość pracy na kilku kontekstach firmowych.