2014-03-07

Dyrektor Marketingu w PKO Banku Polskim znalazł się w zestawieniu „Top 50 Marketingowców Europy”, przygotowanym przez wydawnictwo „The Internationalist”.

Podczas tworzenia listy „Top 50 Marketingowców Europy”, pod uwagę brani byli managerowie uważani za najlepszych w danym regionie, mający realny wpływ na wzrost potencjału biznesowego tego obszaru oraz wykazujący się nieszablonowym myśleniem, innowacyjnymi realizacjami kampanii, a także generujący dobre wyniki. Wśród tej wyróżnionej grupy znalazł się Dyrektor Marketingu w PKO Banku Polskim.

Tomasz Marszałł pełni tę funkcję od 2010 roku. Podjął wyzwanie odświeżenia wizerunku największego polskiego banku. Jest zdobywcą Grand Prix i tytułu „Dyrektora Marketingu 2011 roku”. Jego kampanię repozycjonującą markę PKO Banku Polskiego, z udziałem Szymona Majewskiego, nagrodzono Srebrnym Effie 2012. W tym samym roku została przyznana nagroda Golden Arrow za re-launch marki i za kampanię „Konta za Zero“. Działania na rzecz rewitalizacji marki PKO Banku Polskiego znalazły ponadto uznanie w postaci nagrody Lampart 2012 i 2013 – najbardziej podziwianej przez bankowców kreacji marki bankowej.
 
Przed przejściem do PKO Banku Polskiego Tomasz Marszałł zarządzał ofertą produktową Allianz Banku. Był dyrektorem marketingu W. Kruk i grupy Vistula. Wcześniej tworzył wizerunek firmy z Grupy UniCredit – Xelion Doradcy Finansowi. Był także odpowiedzialny za marketing Pionu Bankowości Indywidualnej Banku PEKAO SA. Zdobył wtedy m.in. Srebrne Effie 2003 za kampanię reklamową Obligacji Banku PEKAO „Sharon” i pierwszy w Polsce Webstar za serwis internetowy Xelion.
 
Jest absolwentem Wydziału Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie Warszawskim. Jego pasja to nurkowanie – zdobył większość uprawnień nurkowych w kluczowych federacjach. Poza tym lubi fotografię, głównie w Afryce, oraz dobrą muzykę. Prowadzi wykłady na największych uczelniach w Polsce (m.in. Uniwersytecie Warszawskim, KUL-u) oraz na krajowych i międzynarodowych konferencjach (m.in. Mediarun Festival 2013, CMO Summit 2013). Zasiadał w składzie jury Changing the Face 2013 Rotunda Warsaw.

O zestawieniu „The Internationalist”

„The Internationalist” działa na rynku wydawniczym od ponad 9 lat. Jest rodzajem platformy łączącej ekspertów i profesjonalistów związanych z międzynarodowym rynkiem reklamy i marketingu. Wydawnictwo organizuje konferencje, spotkania i zbiera najlepsze międzynarodowe praktyki z branży. Dzięki tej formie wymiany wiedzy wspiera realizację wyzwań i celów biznesowych stawianych marketingowcom, podczas budowania marek i realizacji kampanii.

„The Internationalist” od blisko 5 lat, co roku przygotowuje listę liderów z obszaru marketingu z różnych regionów świata. Do tej pory opublikowano m.in.: listę 50 i 100 najbardziej wpływowych managerów z Ameryki Łacińskiej oraz listę 50 i 100 najbardziej wpływowych managerów z Azji. Natomiast zestawienie „Top 50 Marketingowców Europy” opublikowano po raz pierwszy.
Plebiscyt, oprócz oczywistego celu wyróżnienia europejskich managerów marketingu, jest częścią wielkiego projektu „The Internationalist 1000” – który będzie skupiał laureatów list z całego świata.

Więcej informacji: http://www.the-internationalist.com/