2014-03-12

W związku z planowanymi pracami informatycznymi informujemy, że 15 marca 2014 r. w godz. 23:00 - 23:59 korzystanie z aplikacji IKO połączonej z kontem osobistym w PKO Banku Polskim nie będzie możliwe, natomiast 16 marca 2014 r. od godz. 00:01 do godz. 13:00 transakcje przy pomocy aplikacji IKO zostaną ograniczone do wypłat z bankomatów oraz płatności w sklepach z wyłączeniem sklepów internetowych („Płacę z IKO”).

Portmonetka IKO nie będzie działać od 15 marca 2014 r. od godz. 23:00 do 16 marca 2014 r. do godz. 13:00.

Ponadto wystąpi przerwa w dostępie do serwisu internetowego i telefonicznego iPKO i iPKO biznes, przerwa w akceptacji kart PKO typu Partner i PKO Visa Bussiness Electron, instrumentu pieniądza elektronicznego oraz kart przedpłaconych (nie będzie można dokonywać operacji płatniczych i wypłat gotówki). Pozostałe karty, w tym najpopularniejsza karta debetowa PKO Ekspres, będą obsługiwane bez zakłóceń.

Przepraszamy za utrudnienia.